چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد در واکنش به احتمال احراز صلاحيت مشايی: به لطف خداوند اميدواريم

ايسنا ـ رئيس جمهور کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اين‌که صلاحيت‌های کانديداها از سوی شورای نگهبان اعلام شده و کانديدايی که مورد حمايت شما بود احراز صلاحيت نشد، در مجموع شما نظرتان در مورد روند صورت گرفته و احتمال تاييد صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی چيست؟ گفت: ما به لطف خداوند اميدواريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، احمدی‌نژاد صبح امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيات دولت همچنين در پاسخ به اين سوال که شما کی سکوتتان را می‌شکنيد و خيلی‌ها علاقه‌مندند صحبت‌های شما را در مورد اتفاقات رخ داده بشنوند، بار ديگر تاکيد کرد که ما به لطف خداوند اميدواريم.

رييس جمهور همچنين در پاسخ به سوالی مبنی بر اين‌که خيلی‌ها می‌گويند سعيد جليلی کانديدای دولت است، سکوت کرد و جوابی نداد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اين‌که در جريان تبليغات کانديداهای رياست جمهوری دولت را مورد نقد قرار می‌دهند آيا نمی‌خواهيد شما دفاعی بکنيد؟ خطاب به خبرنگاران با خنده گفت: سوال ديگری نداريد؟

پيش از ترک حياط دولت از سوی احمدی‌نژاد عکاسان خواستار گرفتن عکسی از رييس جمهور بدون حضور محافظان وی شدند که رييس جمهور در پاسخ به درخواست آنها گفت که من هميشه تنها بوده‌ام .

احمدی‌نژاد پس از خوش و بش کردن با خبرنگاران به دليل ديداری که داشت به سرعت حياط دولت را ترک کرد.

رييس جمهور در هنگام ترک حياط دولت با نمايندگانی که از ديدار رهبری بازمی‌گشتند مصافحه و احوال پرسی گرمی داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016