پنجشنبه 30 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روحانی: خلق حماسه را مديون امام زمان و تدابير رهبری هستيم

مهر ـ رئيس جمهور منتخب مردم گفت: اين پيروزی و خلق حماسه را به لطف عنايات خاص امام زمان(عج) و همچنين تدابير مقام معظم رهبری و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ايشان مخصوصا آنجايی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق‌الناس است، مديون هستيم گفت: اگر تدابير ايشان نبود، معلوم نبود شاهد چنين روزی برای ملت ايران توام با اين همه شادی بوديم يا خير.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحانی رئيس جمهور منتخب مردم پيش از ظهر امروز در همايش تقدير از مسئولين ستاد انتخاباتی‌اش، ضمن تبريک ميلاد حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: اميدواريم همه آنهايی که به دولت تدبير و اميد کمک کردند، خودشان پيشتاز خدمت و فداکاری بيشتر در راه تحقق آرمان‌ها باشند.

روحانی با بيان اينکه بی‌ترديد اين پيروزی و خلق حماسه را به لطف عنايات خاص امام زمان(عج) و همچنين تدابير مقام معظم رهبری و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ايشان مخصوصا آنجايی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق‌الناس است، مديون هستيم گفت: اگر تدابير ايشان نبود، معلوم نبود شاهد چنين روزی برای ملت ايران توام با اين همه شادی بوديم يا خير.

رئيس جمهور منتخب مردم ضمن تشکر از همه فرهيختگان، انديشمندان و جوانان در ايجاد صحنه پرشور انتخابات، گفت: اين حضور مبين يک جمله بود و آن اين بود که ما آينده بهتری را برای مردم می‌خواهيم.

روحانی با تشکر از حمايت‌ها و رهنمودهای هاشمی رفسنجانی و خاتمی تصريح کرد: از آيت‌الله هاشمی رفسنجانی که حوصله، صبر و سکوتش بسيار زيبا و معنی‌دار بود، تشکر می‌کنم و جريان‌های سياسی، اصلاح‌‌طلب، اصولگرا متشکرم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زيبايی‌ها در آن نبود که پايان تلاش‌ها به نام حسن روحانی بماند، آنچه زيبا بود و همگی آن را لمس کردند، اين بود که خيلی‌ها از خيلی چيزها گذشتند، از حزب و جناح گذشتند و اين گذشت خيلی مهم بود.

رئيس جمهور منتخب مردم برهمين اساس به مشکلات موجود در برخی وزارتخانه‌ها اشاره کرد و گفت: اين روزها که مسئولين وزارتخانه‌ها نزد من می‌آيند و در حال نقل و انتقال قدرت هستيم، مشکلات برايم بيشتر ملموس‌تر می‌شود، اما هر چه می‌شنوم از اميدم کاسته نمی‌شود و تلاشم را بيشتر می‌کنم.

روحانی همچنين خاطرنشان کرد: مطمئنم که حضور مردم تنها در روزهای انتخابات نيست بلکه حمايت و هدايت و ارشاد مردم برای اين دولت خواهد ماند؛ از برادر عزيزم عارف که اخلاقی عمل کرد هم تشکر می‌کنم چرا که وی جوهره رجال خود را با اين کار نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016