پنجشنبه 6 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت خارجه: تيمی برای مذاکره با ۱+۵ تعيين نشده

فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت که تيمی از سوی حسن روحانی رئيس‌جمهور منتخب برای مذاکره با گروه ۱+۵ تعيين نشده است.

سيد عباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به اين سؤال که با توجه به اظهارات روز چهارشنبه علی‌اکبر صالحی وزير امور خارجه، آيا رئيس جمهور منتخب اقدام به تشکيل تيم هسته‌ای برای مذاکره با گروه ۱+۵ کرده است؟ تصريح کرد: تيمی از سوی رئيس جمهور منتخب برای مذاکره با ۱+۵ تعيين نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی به تعيين افراد و گروه‌هايی از سوی روحانی در زمينه‌های مختلف سياسی، اقتصادی، امنيتی، سياست خارجی و ... به منظور بررسی همه جانبه موضوعات و کمک به تسهيل و تسريع در انتقال وظايف به دولت جديد اشاره کرد و افزود: با اين حال گروهی به عنوان تيم مذاکره کننده هسته‌ای تشکيل نشده، البته در آينده و در زمان مقتضی براساس تصميمات رئيس جمهور منتخب علی القاعده اين کار انجام خواهد شد.

علی‌اکبر صالحی وزير امور خارجه چهارشنبه در نشست خبری مشترک با همراه خان ظريفی همتای تاجيک خود در پاسخ به سؤالی درباره مذاکرات آتی ايران و گروه ۱+۵ با بيان اينکه هنوز تصميمی درباره زمان و مکان اين نشست اتخاذ نشده، گفت: آقای روحانی گروهی را تعيين کرده که اين گروه مسئله را در تمامی ابعاد بررسی می‌کند و دوستان وزارت خارجه نيز در اين زمينه همکاری دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016