سه شنبه 4 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الهام: احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان با رجعتی دوباره بازخواهد گشت


فارس ـ سخنگوی دولت گفت: ان‌شاءالله با ظهور حضرت امام عصر(عج) احمدی‌نژاد در رجعتی ديگر به دنبال برپايی حکومت مطلوب خواهد بود.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام عصر با رجعتی دوباره بازخواهد گشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، غلامحسين الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئيس‌جمهور در گردهمايی حاميان گفتمان سوم تير که عصر دوشنبه در سالن سيدالشهدا تهران برگزار شد، با اشاره به اينکه حکومت مهدوی در جامعه‌ای رشد يافته و کمال‌پذير تحقق خواهد يافت، گفت: حرکت امام و اسلام ناب محمدی همگی از جلوه‌های علم و خرد هستند. راه حرکت امام از مسير معرفت و کمال می‌گذرد.

وی افزود: توحيد ناب محمدی در وجود امام متجلی است و بدون امام نه عقل وجود دارد و نه توحيد ناب. از اين رو تنها در سايه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که رسيدن به سرچشمه زلال و پاک معرفت وجود دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به اينکه امروز سوم تيرماه است و ما شاهد تقارن ميمون اين روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستيم‌، گفت: ‌در سوم تيرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و اميد را به همه دلها نشاند.

وی با اشاره به اينکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی، مهدويت را معرفی کند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبير کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسير استقرار حکومت علوی را تنها به يک بشقاب خالی محدود کردند.

الهام ادامه داد: متاسفانه در چنين ديدگاهی ساده‌زيستی تبديل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.

وی در ادامه با اشاره به اينکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدويت به کار برده و هوشمندترين و وفادارترين پيرو امام زمان(عج) بوده است، گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام عصر(عج)، احمدی نژاد در رجعتی ديگر به دنبال برپايی حکومت مطلوب خواهد بود.

سخنگوی دولت در پايان با ذکر سخنانی ابراز اميدواری کرد که به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنيا خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016