دوشنبه 10 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت دولت از دو نماينده مجلس به دادسرا

ايلنا ـ دولت از دو نفر از نمايندگان مجلس شکايت کرده و اين شکايت در هيات نظارت بر نمايندگان مجلس بررسی می‌شود.

عضو هيات نظارت بر نمايندگان مجلس گفت: اگر شکايت دولت بر حق باشد بر اساس فعلی که نمايندگان انجام داده‌اند هيات نظارت تصميم گيری خواهد کرد اما اگر شکايت دولت بر حق نباشد دعوا رد می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ميرمحمدی در گفتگو با خبرنگار ايلنا در تشريح شکايت دولت از دو تن از نمايندگان مجلس گفت: دولت از دو نفر از نمايندگان مجلس شکايت کرده و اين شکايت در هيات نظارت بر نمايندگان مجلس بررسی می‌شود.

وی گفت:شکايت مطرح شده درباره نطق نمايندگان درباره سفر به نيويورک بوده که اين مساله بررسی خواهد شد که آيا اين اظهارات در حيطه وظايف نمايندگی بوده يا خير؟

وی ادامه داد: دولت در دادسرا اين شکايت را مطرح کرده که به واسطه مصونيت نمايندگان اين شکايت در هيات نظارت مورد بررسی قرار گرفته است. اين هيات صحت و سقم و موضوع شکايت را بررسی می‌کند.

اين عضو هيات نظارت بر نمايندگان مجلس شورای اسلامی در پايان افزود: اگر شکايت دولت بر حق باشد بر اساس فعلی که نمايندگان انجام داده اند هيات نظارت تصميم گيری خواهد کرد اما اگر شکايت دولت بر حق نباشد دعوا رد می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016