سه شنبه 11 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: روحانی منتخب مردم است و در کارش موفق خواهد بود

فارس ـ رئيس جمهور کشورمان در گفت‌وگو با شبکه راشا تودی تاکيد کرد که روحانی رئيس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در کارش موفق خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری فارس، «محمود احمدی نژاد» رئيس جمهوری کشورمان که در مسکو به سر می‌برد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه راشا تودی گفت: روحانی رئيس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در اداره امور موفق خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور در درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی ايران تاکيد کرد که شاخص‌های توسعه انسانی و اقتصادی در ايران در حال افزايش است.

وی افزود: عليرغم تحريم‌های اقتصادی و تجاری غرب عليه ملت ايران، ما پيشرفت خوبی داشته‌ايم.

احمدی‌نژاد همچنين گفت: هيچ کس نمی‌تواند فرهنگ ايران باستان را که مبتنی بر صلح و دوستی است منزوی کند. ايران در بين ملت‌ها محبوب است و منزوی کردن چنين ملتی غيرممکن است.

احمدی نژاد تاکيد کرد که ايران طرفدار گفت‌وگو است، اما گفت‌وگويی که در شرايط برابر و با احترام متقابل انجام شود.

وی درباره انقلاب‌های کشورهای عربی منطقه گفت: به نظر من انقلاب‌های کشورهای عربی مديريت شده بودند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره اوضاع داخلی سوريه با اشاره به اينکه اسرائيل و سوريه دو موضوع به هم مرتبط هستند گفت: کشورهای غربی نمی‌خواهند بحران سوريه پايان يابد. به عقيده من ادامه بحران و جنگ داخلی در سوريه به نفع آنها و رژيم صهيونيستی است و هدف بعدی آنها کشاندن بحران به کشورهای همسايه سوريه از جمله عراق و لبنان و ساختن يک خاورميانه جديد است.

رئيس جمهوری کشورمان درباره مساله سلاح‌های هسته‌ای به شبکه راشا تودی گفت: ما نيازی به بمب اتم و سلاح هسته‌ای نداريم. اين رژيم‌های جعلی مانند اسرائيل هستند که نياز به بمب اتم دارند، آنهايی که می‌ترسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016