یکشنبه 16 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی: ويژگی‌های برجسته‌ای از احمدی‌نژاد در تاريخ خواهد ماند

ايسنا ـ ضرغامی در مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی رييس جمهور و هيات دولت گفت: ويژگی‌های برجسته ای از محمود احمدی نژاد در تاريخ خواهد ماند.

به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی برای قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذير دولت های نهم و دهم در سالن همايش های صدا و سيما برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس سازمان صدا و سيما در اين مراسم با تشريح اشارات قرآن به کار جمعی و ثمرات مثبت آن تلاش های دولت نهم و دهم را مصداقی از کار جمعی دانست و افزود: نتايج کار دولت آقای احمدی نژاد در اين هشت سال نشان داد با روحيه جهادی و کار جمعی در کنار مديريتی منسجم می‌توان خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کرد.

ضرغامی در سخنانش شخصيت محمود احمدی نژاد را شخصيتی کم نظير ارزيابی کرد که به سرعت موفق شد پس از انتخاب شدن به رياست جمهوری اسلامی ايران، به شخصيتی محبوب و سنبلی برای مقاومت در سطح جهان مطرح شود.

وی به بخش هايی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره آقای احمدی نژاد اشاره کرد و افزود: رهبر عزيزمان در تعاريف خود از دکتر احمدی‌نژاد و تلاش‌های دولت ايشان به واقعيت‌هايی اشاره کردند که نشان می‌دهد اين دولت در عملکرد خود موفق بوده است.

رييس سازمان صداوسيما در بخشی از سخنانش به خلق حماسه سياسی ۲۴ خرداد اشاره کرد و افزود: در اين حماسه به حمدالله رسانه ملی نشان داد زبان گويای مردم است و مردم به خاطر اطمينانی که به رسانه ملی کردند به هجمه های دشمنان برای بی رنگ کردن انتخابات توجهی نشان ندادند.

وی گفت: اين رسانه با اين ظرفيت همواره در خدمت دولت های منتخب مردم بوده و از اين پس هم صدا و سيما به عنوان ياور دولت عمل خواهد کرد.

ضرغامی در پايان سخنانش هم به برخی ويژگی‌های برجسته محمود احمدی‌نژاد اشاره کرد و از جرأت در مقابله با دشمنان به ويژه صهيونيست‌ها و اجرای طرح هدف‌مندی يارانه ها به عنوان دو نمونه از کارهای بزرگی نام برد که رييس جمهور با شجاعت آن ها انجام داد و ثمرات آن ها به لحاظ بين المللی و داخلی هر روز بيشتر آشکار می‌شود.

وی با اين تعاريف محمود احمدی‌نژاد را ذخيره ای ارزشمند برای انقلاب ارزيابی کرد و افزود: اميد است در آينده از اين ذخيره در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره مند باشيم.

در اين مراسم با حضور معاونان رسانه ملی لوح تقدير و هدايای ارزشمندی به محمود احمدی‌نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران به پاس زحمات جهادی وی و دولتمردانش اهداء شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016