سه شنبه 18 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: دولت جديد وارث مشکلات فراوان در عرصه سياسی و اقتصادی است

• دولت جديد وارث مشکلات داخلی و خارجی فراوان به‌ويژه در عرصه‌های اقتصادی و سياسی است و مردم بايد با وقوف کامل نسبت به حجم مشکلات به جای مانده، با سعه صدر دولت يازدهم را برای حل تدريجی مشکلات همراهی و همياری کنند.

ايلنا ـ آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در ديدارهای جداگانه جمعی از مديران اجرايی دولت‌های سازندگی و اصلاحات و نمايندگان مجلس شورای اسلامی از استان‌های اصفهان، زنجان، آذربايجان شرقی و رئيس کميسيون صنايع مجلس شورای اسلامی با تشريح شرايط سخت اقتصادی، سياسی کشور در پايان دوره دولت‌های نهم و دهم گفت: دولت جديد وارث مشکلات داخلی و خارجی فراوان به‌ويژه در عرصه‌های اقتصادی و سياسی است و مردم بايد با وقوف کامل نسبت به حجم مشکلات به جای مانده، با سعه صدر دولت يازدهم را برای حل تدريجی مشکلات همراهی و همياری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، حضور حماسی مردم در انتخابات اخير رياست جمهوری و انتخابشان را بسيار معنادار و حاکی از درک بالای مردم حتی در مناطق روستايی نسبت به واقعيت‌های جامعه و مخالفت با شعارزدگی، انحصارگرايی، قانون‌گريزی و بی‌برنامگی‌ها و مشکلات دانست.

ايشان ابراز اميدواری کرد در سايه تدبير و عقلانيت در دوره جديد اجرايی کشور، علاوه بر جبران تدريجی اشتباهات گذشته، کشور در عرصه داخلی به مسير درست و عقلانی برگردد و در سياست خارجی با تعامل و تفاهم سازنده با دنيا هم آثار تحريم‌های ظالمانه تحميلی را خنثی و هم تهديدها به فرصت تبديل شود و جايگاه والای جمهوری اسلامی ايران در دنيا احيا گردد.

آيت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأکيد بر اينکه تحول فکری ايجاد شده در جامعه را بايد به تحول عملی و اجرايی تبديل و اصلاحات لازم در کشور را به تدريج جامه عمل بپوشانيم، گفت: تحقق اين مهم مستلزم تشکيل دولت فراجناحی و کمک همه مسئولان دلسوز و مجرب کشور و همراهی و همياری کامل مردم با دولت جديد است.

در هر يک از اين برنامه‌ها مديران اجرايی سابق و نمايندگان مجلس شورای اسلامی، دغدغه‌‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل کشور در عرصه‌های سياسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی بيان داشتند و خواستار رهنمودهای آيت‌الله هاشمی رفسنجانی شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016