شنبه 29 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميسيون اقتصادی علت بدهی ايران به بانک جهانی را بررسی می‌کند

ايسنا ـ رييس کميسيون اقتصادی مجلس گفت: بدهی ايران به بانک جهانی و به تعويق افتادن پرداخت اقساط وام‌ها آن هم به مدت شش ماه قطعا به اعتبار جمهوری اسلامی ايران در اين نهاد لطمه خواهد زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به خبری که در ارتباط با به تعويق افتادن اقساط وام ايران به مدت شش ماه توسط بانک جهانی منتشر شده است گفت: من هم وقتی که اين خبر را شنيده‌ام متاسف و در عين حال متعجب شدم چرا که اين اتفاق در شان جمهوری اسلامی ايران نيست و اين موضوع به هر دليل قطعا نمی‌تواند به نفع کشور باشد.

وی افزود: بانک جهانی يک نهاد پولی و اعتباری معتبر در جهان است و جمهوری اسلامی ايران نيز کرسی محکم و قابل توجهی در اين نهاد داشت و ممکن است اين اتفاق لطمه‌ای جدی به جايگاه ايران بزند و لذا بايد به سرعت جلوی‌ آن گرفته شود.

نماينده مردم کليبر در مجلس شورای اسلامی در پايان تصريح کرد: کميسيون اقتصادی در اولين فرصت علت اين تاخير و راهکارهای جلوگيری از آن را از وزارت اقتصاد و دارايی و شخص وزير جويا خواهد شد و وزير بايد پاسخگوی اين اتفاق ناميمون باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016