چهارشنبه 23 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه نهضت مقاومت ملی ايران درباره انتشار بيانيه های رسمی اين نهضت

اخيرا نوشته ای با عنوان «دوستداران زنده ياد شاپور بختيار» و نام نهضت مقاومت ملی ايران در زيرآن، از طريق فيس بوک «دوستداران زنده ياد شاپور بختيار» بگردش در آمده است. برای اين نوشته اعلاميه ی يک سال پيش نهضت مقاومت ملی ايران به مناسبت سالگرد قتل دکتر بختيار، با حذف نيمی از آن و تغيير ارقام مربوط به سال ها، يعنی متنی از دو جهت مقلوب، آنهم بدون ذکر مأخذ، مورد استفاده قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاهده ی اين قبيل اعمال بر نهضت مقاومت ملی ايران ياد آوری نکات زير را لازم می دارد:

۱- خوشبختانه دوستداران اصيل دکتر شاپور بختيار طيف وسيعی از مخالفين جمهوری اسلامی را تشکيل می دهند. اين طيف سالهاست که ديگر منحصر به تشکيلات نهضت مقاومت ملی ايران و معدودی از ياران شاپور بختيار نيست و هر روز که از عمر نکبت بار رژيم اسلامی می گذرد، اين طيف گسترش بيشتری می يابد.

اما، آن عده ازدوستداران واقعی زنده ياد شاپور بختيار که در نهضت عضويت ندارند، برای ابراز دوستی و اشاعه ی نظريات دوستانه ی خود، هيچگاه نام نهضت مقاومت ملی ايران را در پای نوشته های خود بکار نبرده اند و نمی برند.

۲- آيا انتخاب يک بخش از بيانيه ی نهضت مقاومت ملی ايران- که يکسال پيش به مناسبت بيست و يکمين سالگرد قتل دکتر شاپور بختيار انتشار يافته است- آنهم با وارد آوردن تغييراتی در متن، و عبارت «دوستداران زنده ياد شاپور بختيار» در بالا و نام نهضت مقاومت ملی ايران در پائين آن، بطور طبيعی اين شبهه را برای خواننده ايجاد نمی کند که: اين دو يکی هستند؟ وآيا اين کار به معنی جعل سندی از يک سازمان سياسی نيست؟

با اظهار اميدواری به اينکه يادآوری ما برای «دوستداران زنده ياد شاپور بختيار» مفيد واقع شود، به اطلاع هموطنان گرامی و دوستداران دکتر شاپور بختيار می رسانيم که از اين پس نيز، کليه ی بيانيه ها، اطلاعيه ها و ساير مطالب رسمی ن.م.م.ا.، حتما در نشريه ی اينترنتی نهضت مقاومت ملی ايران انتشار می يابد.

ايران هرگز نخواهد مرد
نهضت مقاومت ملی ايران
۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۱۳ اوت ۲۰۱۳
http://namir.info/


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016