چهارشنبه 23 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عذرخواهی محمد بزرگواری از مردم به دليل اظهاراتش

اگر برادران و خواهران عزيزم در سراسر کشور از اين شوخی لری از خادم کوچک‌شان در خانه ملت نگران شده‌اند صميمانه عذرخواهی می‌کنم.

ايلنا: نماينده شهرستان‌های «کهگيلويه، بهمئی، چرام و لنده» در مجلس شورای اسلامی از قوم بزرگ لر به‌خاطر به‌کار بردن عبارت «چماق لری» در نطق مخالفت با کليت کابينه دولت روحانی عذرخواهی کرد و اظهار داشت: اين عبارت تنها يک شوخی و برای تنوع در جلسه گفته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



«سيدعلی محمد بزرگواری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا از ياسوج با بيان اين مطلب افزود: در نطق روز دوشنبه من که در مخالفت با کليت کابينه دولت يازدهم ابراز شد، با يک شوخی جمله‌ای را عرض کردم که شوخی لری است و هدفم اين بود که تنوعی را در جلسه ايجاد کرده باشم.

وی گفت: اگر برادران و خواهران عزيزم در سراسر کشور از اين شوخی لری از خادم کوچکشان در خانه ملت نگران شده‌اند صميمانه عذر خواهی می‌کنم.

عضو کميسيون کشاورزی مجلس نهم با تاکيد بر اينکه اين عبارت تنها در قالب شوخی لری بود، ادامه داد: همه عزيزان کشور به‌ويژه قوم لر می‌دانند «چماق» نماد قدرت است همانطور که آريوبرزن سردار لر ايرانی جلوی اسکندر مقدونی را با «چماق» در سلسله جبال زاگرس در ديار غيرتمند کهگيلويه گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016