سه شنبه 29 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: اولويت‌ اصلی وزارت اطلاعات آسايش مردم و آرامش کشور است

مهر ـ وزير اطلاعات اولويت کاری اين وزارتخانه در دولت يازدهم را که بيشتر مبتنی بر دو محور اصلی است اعلام کرد.

حجت الاسلام سيد محمود علوی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار مهر درباره اولويت های کاری اين وزارت خانه در دولت يازدهم اظهار داشت: اولويت کاری بنده در وزارت اطلاعات اين است که ان شاء الله تلاش و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) باعث آرامش خاطر مردم و آسايش کشور باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بنده معتقدم وظيفه اصلی وزارت اطلاعات تامين دو فاکتور آسايش خاطر مردم و ايجاد آرامش در کشور است و ان شاء الله محور کاری اين وزارت خانه در دولت يازدهم بر اين اساس نهاده خواهد شد.

علوی اظهار اميدواری کرد تا همزمان با استقرار دولت جديد و تحقق حماسه سياسی مدنظر رهبر انقلاب، با حمايت همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با موضوعات امنيتی در کشور، اولين قدم که ايجاد فضای گسترده و عميق آرامش در کشور است محقق شود.

به گزارش مهر، وزير اطلاعات پيشتر در جلسه دفاع از برنامه هايش برای اين وزارتخانه در مجلس گفته بود که دخالت نکردن در حريم خصوصی افراد و نهادينه کردن امنيت پايدار بدون امنيتی کردن کشور را از جمله رويکردهای ملی خود در مديريت وزارت اطلاعات می داند.

وی در اين جلسه با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که فرصت خدمتگزاری وی را در سنگر خطير و حساس وزارت اطلاعات با پيشنهاد رئيس جمهور فراهم کرده‌اند، عنوان کرده بود که وزارت اطلاعات، نهادی خطير و حساس است که در همه عرصه های کشور نقشی بی بديل دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016