چهارشنبه 30 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: امنيت کسانی که در حوادث ۸۸ خلافی مرتکب نشدند را تضمين می‌کنيم

• به تمامی کسانی که مرتکب خلافی نشدند و از کشور رفته‌اند، تضمين می‌‌دهيم که در صورت بازگشت هيچ مشکلی نداشته باشند.

ايلنا ـ وزير اطلاعات تاکيد کرد: ترس بی‌مورد کليه کسانی را که در حوادث ۸۸ خلافی مرتکب نشدند حل می‌کنيم و هر کسی خلافی نداشته باشد تضمين می‌کنيم که مشکلی پيدا نمی‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت‌الاسلام و المسلمين علوی در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به اين سوال که آيا دبير شورای عالی امنيت ملی مشخص شده يا نه؟ اظهار داشت: هنوز دبير شورای عالی امنيت ملی مشخص نشده و در صورتی که اين امر محقق شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وزير اطلاعات دولت تدبير و اميد در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه در حوادث سال ۸۸ افرادی که در ستاد انتخاباتی موسوی و کروبی فعاليت داشتند، پس از شروع دستگيری‌ها بدون اين‌که هيچ خلاف و جرم خاصی را انجام داده بودند به خاطر ترس و ترديدهايشان از کشور خارج شدند، اما الان با توجه به شرايط فعلی کشور برای بازگشت دچار ترس و ترديد هستند، شما برای اين افراد چه صحبتی داريد،گفت: ان‌شاءالله ترس بی‌مورد کليه کسانی را که خلافی مرتکب نشدند حل می‌کنيم و هر کسی خلافی نداشته باشد تضمين می‌کنيم که مشکلی پيدا نمی‌کند.

وی همچنين در مورد جابجايی در وزارت اطلاعات تصريح کرد: الحمدالله وزارت اطلاعات در تربيت نيروی انسانی موفق بوده و نيروهای کيفی مناسبی در آن وجود دارند و نيازی نيست که وزارت اطلاعات از بيرون از اين وزارتخانه بخواهد نيازهايش را تامين کند و ما حتی می‌توانيم نيازهای کيفی ديگر دستگاه‌ها را تامين کنيم و حتی صادرات نيروی کيفی داشته باشيم.البته ممکن است در وزارت اطلاعات تحولاتی صورت بگيرد، ولی اين تحولات از داخل خود وزارتخانه خواهد بود.

وی ادامه داد:برخی از نيروهای ما که در دستگاه‌های ديگر مامور هستند، ممکن است برگردند و اين تغييرات با مطالعه صورت بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016