پنجشنبه 7 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت چند ساعته يکی از دراويش گنابادی در بندرعباس

مجذوبان نور ـ عبدالغفور قلندری از دراويش گنابادی ساکن بندرعباس و از همکاران سايت مجذوبان نور روز گذشته در اين شهر بازداشت و پس از ساعتی آزاد گرديد.

صبح روز گذشته (سه شنبه ۶ شهريور) آقای عبدالغفور قلندری نژاد جهت پس گرفتن اقلام و لوازمی که طی تفتيش منزل ايشان توسط ماموران امنيتی و لباس شخصی به مکان نامعلومی انتقال داده شده بود به اداره اطلاعات بندرعباس مراجعه کرده که با برخورد قهری مامورين امنيتی روبرو و ساعاتی را در اداره اطلاعات بندرعباس در بازداشت بسر برد و پس از آن بدون تحويل اقلام و لوازم اين درويش گنابادی، وی را آزاد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای عبدالغفور قلندری به مجذوبان نور گفت: بعد از يک ساعتی که در اداره اطلاعات بازداشت بوده و مصرانه خواهان برگرداندن کليه اقلام و لوازم شخصی خود شده بودم، مقداری از وسايل را شامل دوربين ديجيتالی، تعدادی کارت عابر بانک، دفاتر حساب و کتاب شرکت و تعدادی کپی اسناد و مدارک را آوردند و متنی هم آماده کرده بودند که کليه لوازم و اقلام را دريافت کرده ام و بايد اين متن را امضا و اثر انگشت بزنم که از امضا و تحويل اين مدارک سرباز زدم و به مامورين اعلام کردم که عکسهای شخصی و خانوادگی و لپ تاب و کامپيوتر و سی دی های عرفانی و تمثال بزرگان را همگی بايد تحويل بگيرم، ماموران امنيتی اعلام داشتند که اين اقلام در پرونده شما هست و بايد به دستور قاضی اين اقلام تحويل داده شود.

اين درويش گنابادی در ادامه به مجذوبان نور گفت: چگونه خود را مسلمان ميدانيم و دم از اسلام ميزنيم ولی به خود اجازه می دهيم وارد حريم خصوصی و شخصی افراد شويم. آقای قلندری اعلام داشت قصد شکايت از تيم بازرسی و بازجويان اداره اطلاعات و قاضی پرونده را دارد و تا پس گرفتن کليه مدارک پيگير شکايت خود خواهد بود و احتمال اين رامی دهم که اين شکايت شايد به منزله بردن شکايت دزد نزد شاه دزد باشد ولی شکايت اصلی ام را به نزد خدا خواهم برد.

لازم به ذکر است مامورين امنيتی و لباس شخصی ساعت شش صبح روز (شنبه ۳۱ فروردين‌ماه ۹۲) با مراجعه به منزل عبدالغفور قلندری نژاد، همکار سايت مجذوبان نور و از دراويش ساکن بندرعباس، پس از تفتيش چند ساعته‌ی منزل و خودروی اين درويش گنابادی، ايشان را بازداشت و تمامی وسايل شخصی آقای قلندری، اعم از لپ تاپ، کامپيوتر، کتاب‌ و سی‌دی‌های عرفانی، تمثال بزرگان دراويش را نيز به همراه خود به مکان نامعلومی انتقال دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016