پنجشنبه 7 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: هر اقدام نظامی عليه سوريه، صهيونيست ها را به کام آتش خواهد کشاند

• رييس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران با تبيين پيامدهای حمله احتمالی آمريکا و هم پيمانان آن به سوريه تاکيد کرد: هر اقدام نظامی عليه سوريه، صهيونيست ها را به کام آتش خواهد کشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نيوز؛ سردار سرلشکر سيد حسن فيروزآبادی رييس ستاد کل نيروهای مسلح در سخنانی پيرامون تحولات سوريه و تهديد آمريکا و جبهه ضد سوری به دخالت نظامی در اين کشور اظهار داشت: طی بيش از دو سال جنگ تحميلی عليه دولت و مردم سوريه، نشان داده شد که ملت سوريه از روحيه و عزم مقاومت بالايی برخوردار است و محصول مقاومت آنها در هر جنگ ديگری پيروزی خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به خطاهای راهبردی دولتمردان ايالات متحده مبنی بر يارگيری و لشکرکشی به منطقه و تحميل جنگ و خونريزی به ملت های اسلامی و نيز دامن زدن به نابسامانی های جامعه آمريکا افزود: يکی از عوامل فقر و بی‌خانمانی کنونی مردم آمريکا، هزينه های گزافی است که دولتمردان بی‌خرد اين کشور در اثر راه اندازی جنگ و خونريزی در ساير کشورها بر مردم اين کشور تحميل کرده اند.

سرلشکر فيروزآبادی افزود: هرگونه عمليات جديد در منطقه خسارات زيادی دنبال داشته و جز خشنودی صهيونيست ها برای هيچکس عايدی نخواهد داشت و اين خسارتی بزرگ بر جامعه بشريت بوده ودامنه آن تنها به جامعه مسلمانان محدود نخواهد شد.

عضو شورای عالی امنيت ملی با بيان اين که دولت آمريکا بجای قتل و خونريزی به فکر جامعه و مردم آمريکا باشد خاطرنشان کرد: انديشمندان و نخبگان آمريکايی و جامعه جهانی در حقيقت بايد به دنبال يافتن راه چاره ای برای معضلات بزرگی که حاکمان آمريکايی بر جامعه جهانی تحميل می کنند باشند.

رييس ستاد کل نيروهای مسلح اظهار داشت: آمريکا، انگليس و ساير هم پيمانان آنها در لشکرکشی به منطقه و سوريه زيان خواهند ديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016