چهارشنبه 27 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روحانی: پرهيز از هر گونه افراط و تفريط در موضوع حجاب و عفاف

رئيس جمهور با تاکيد بر حساسيت موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب و لزوم اهتمام به آن، از همه مردم اخلاق مدار و به ويژه جوانان رشيد و فهيم کشور دعوت کرد با رعايت اين دستور دينی، هنجارهای مورد قبول اکثريت جامعه را محترم بشمارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين جلسه رئيس جمهور با تاکيد بر حساسيت موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب و لزوم اهتمام به آن، از همه مردم اخلاق مدار و به ويژه جوانان رشيد و فهيم کشور دعوت کرد با رعايت اين دستور دينی، هنجارهای مورد قبول اکثريت جامعه را محترم بشمارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رئيس جمهور همچنين از نيروی انتظامی خواست در برخورد با اين موضوع، اجرای قانون را با رويکرد اخلاقی و با رعايت کرامت انسانی و به دور از هر گونه افراط و تفريط پيگيری کند و به وزير کشور نيز ماموريت داد تا موضوع را در شورای اجتماعی کشور مطرح کند.

همچنين روحانی به کميسيون فرهنگی هيئت دولت دستور داد تا موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب را بررسی و نتيجه را به هيئت وزيران و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

در ادامه اين جلسه جمشيد انصاری به عنوان استاندار زنجان و سيد علی اکبر پرويزی به عنوان استاندار خراسان شمالی تعيين شدند.

در اين جلسه پيشنهاد برخی از دستگاه های اجرايی در زمينه آيين نامه های اجرايی، قوانين مطرح و به تصويب رسيد.

بر اساس يکی از مصوبات هيئت وزيران، اصلاحاتی در زمينه نحوه محاسبه مابه التفاوت کسورات بازنشستگی اشخاصی که مشمول نقل و انتقال صندوق بازنشستگی می شوند، صورت گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016