دوشنبه 22 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: آلودگی‌ هوای اراک با تجمع حل نمی‌شود

روزنامه قانون ـ وزير کشور گفت: قرار است استاندار مرکزی با همکاری کارشناسان و صاحبان صنايع علل آلودگی هوا را بررسی کند و در اختيار دولت قرار دهد و دولت به صورت جدی به دنبال بررسی کارشناسی شده و همه جانبه درخصوص وضعيت آلودگی هوای اراک است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



عبدالرضا رحمانی‌فضلی در خصوص اعتراضات کارگران اظهار داشت: دولت سياست‌هايی را در خصوص وضعيت کارگری تصويب و ظرف کمتر از ۵۰ روز موضوعاتی را تحت عنوان موضوعات کوتاه مدت که در روند کار توليد موثر باشد ابلاغ کرده و بر پيگيری آنها بسيار مصمم است. با پيگيری اين مصوبات و برنامه‌های دولت می‌توانيم بخش زيادی از مشکلات را حل کنيم. در مورد تجمعات و اعتراضات کارگری به عنوان مسائلی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و برای کشور، دولت و دستگاه‌ها قابل شنيدن، پاسخگويی و حل است نيز من از استانداری می‌خواهم که با نمايندگان کارگران جلساتی را داشته باشند، صحبت‌های کارگران و صاحبان صنايع را بشنود و متناسب با ظرفيت‌ها، امکانات و قوانين تصميم‌گيری کند.

رحمانی‌فضلی در خصوص تجمعات اعتراض آميز مردم اراک درخصوص آلودگی هوا، گفت: موضوع آلودگی موضوع امروز و ديروز نيست و با تجمع نيز حل نمی‌شود. دولت به دنبال اين است که با بررسی کارشناسی و همه‌جانبه اين امر را در دستور کار خود بگذارد و حل کند.وی با بيان اينکه استاندار جديد با ابعاد اين قضيه کاملا آشنايی دارد از مقيمی خواست با اهل فن، کارشناسان و صاحبان صنايع جلسه‌ای ترتيب دهد، ابعاد موضوع را بررسی کند و جمع‌بندی را ارائه دهد تا در دولت مورد بحث قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016