شنبه 4 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور تشکيل کميته‌ بررسی حادثه سراوان از سوی روحانی

ايسنا ـ حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی رييس جمهوری اسلامی ايران در پيامی شهادت جمعی از مرزداران خدوم و جان برکف نيروی انتظامی در منطقه سراوان استان سيستان و بلوچستان را تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌متن پيام دکتر روحانی به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

عزت،‌ استقلال و سرزمين ايران عزيز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از اين آب و خاک، شرافت و شجاعت را جايگاه و معنا بخشيده است.

دريافت خبر شهادت جمعی از مرزداران خدوم و جان برکف نيروی انتظامی در درگيری با اشرار مايه تأسف و تأثر است، اما يقين دارم قطرات خون بر زمين ريخته اين عزيزان، سرو سرافراز عزت، امنيت و معنويت قهرمانان اين ملت را سربلندتر خواهد کرد.

دولت جمهوری اسلامی ايران مصمم است تا با تکيه بر حمايت‌های بی‌دريغ مردم عزيز در پاسداری از مرزهای ميهن اسلامی با اينگونه شرارت‌های هدايت شده برخورد نمايد. لذا از وزير محترم کشور می‌خواهم تا در اسرع وقت با تشکيل کميته‌ای ويژه با همکاری نيروی انتظامی جهت رسيدگی اين امر با اين شرارت‌ها برخورد و گزارش آن را در اسرع وقت به اينجانب ارائه نمايد. وزارت امور خارجه نيز موظف است اقدامات لازم جهت اجرای موافقتنامه امنيتی با پاکستان را پيگيری و نتيجه را گزارش نمايد.

اينجانب ضمن تبريک و تسليت شهادت اين سربازان وطن به ملت شهيدپرور ايران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ نيروی انتظامی و خانواده معزز آنان، از خداوند منان برای آن عزيزان طلب غفران و رضوان الهی و برای خانواده‌هايشان طلب صبر جميل و اجر جزيل دارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016