دوشنبه 20 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش مطهری به سخنان ضرغامی

علی مطهری در واکنش به سخنان روز گذشته عزت‌الله ضرغامی رئيس سازمان صداوسيما که اظهارات اخير مطهری مبنی بر عدم اختصاص وقت به موسوی و کروبی برای پاسخگويی را تکذيب کرده بود، جوابيه‌ای به رئيس رسانه ملی در اختيار فارس قرار داد.

به گزارش فارس، علی مطهری که در گفت و گوی تفصيلی خود با فارس از رئيس رسانه ملی به دليل عدم اختصاص وقت به موسوی و کروبی برای پاسخگويی انتقاد کرده بود، در واکنش به سخنان روز گذشته عزت الله ضرغامی رئيس سازمان صداوسيما که اين اظهارات مطهری را تکذيب و تاکيد کرده بود رسانه ملی بلافاصله پس از انتخابات به سران فتنه برای پاسخگويی زمان داد اما خودشان نپذيرفتند، جوابيه ای را در اختيار خبرگزاری فارس قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش فارس، عزت الله ضرغامی روز گذشته در پاسخ به خبرنگار فارس درباره اظهارات اخير علی مطهری که سخنان وی را در مورد وقت دادن به سران فتنه در رسانه ملی تکذيب کرده بود، گفت: اين موضوع گذشته است؛ من همان زمان اعلام کردم که ما از نامزدهای معترض درخواست کرديم که بيايند اگر مطلبی دارند بيان کنند و با ديگران مناظره داشته باشند اما متاسفانه نه آمدند و نه علاقمند بودند با ديگری صحبت کنند. معترضان علاقمند بودند که به صورت يکطرفه و به صورت بيانيه در رسانه ملی صحبت کنند که اين به هيچ عنوان سابقه نداشته است. ما در يکی دو روز اول درخواست حضور در رسانه ملی را به آنها داده بوديم.

متن کامل جوابيه علی مطهری به عزت الله ضرغامی در ادامه می آيد:

«بسم تعالی

در خبری که در روز ۱۹/۸/۹۲ تحت عنوان «پاسخ قاطع ضرغامی به مطهری» بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار داده شد، از قول جناب آقای ضرغامی آمده است: «ما در يکی دو روز اول ( بعد از انتخابات سال۸۸) درخواست حضور در رسانه ملی را به آنها ( آقايان موسوی وکروبی ) داده بوديم اما آنها متاسفانه نه آمدند ونه علاقه مند بودند با ديگری صحبت کنند.»

به عرض می رساند که اين سخن آقای ضرغامی نافی سخن اينجانب نيست زيرا صحبت اين بنده در مصاحبه اخير با آن خبرگزاری محترم اين بود که از همان روز انتخابات فرصت اظهار نظر به معترضان داده نشد و فضا بسته شد. سخن در حضور در رسانه ملی به صورت برنامه ضبط شده نبود که سخن آقای ضرغامی ناقض سخن اينجانب باشد. سخن در اين بود که از همان ابتدا فرصتی که آقايان موسوی و کروبی بتوانند به طور مستقيم و زنده حرف خود را با مردم بزنند به آنها داده نشد و طبيعی است که آنها پيشنهاد ضبط صحبت ها و سپس پخش آن مطابق سليقه صدا و سيما را رد کرده و شرط برنامه زنده را مطرح کرده باشند.

مستدعی است اين توضيح بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار گيرد. فرصت را مغتنم شمرده از خبرگزاری فارس به خاطر حفظ امانت و درج مصاحبه مفصل اخير اينجانب بدون کم وکاست، تشکر می کنم.

با احترام
علی مطهری»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016