یکشنبه 17 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: حق اعتراض در يک کشور نقطه قوت است

تبريز- ايرنا - نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حق اعتراض در يک کشور نقطه قوت است و اين موضوع در کشور بايد بررسی شود که چرا هر حرکتی در خيابان ها با دستگيری همراه بوده و براندازی نظام تلقی می شود.

علی مطهری عصر رور شنبه در جمع دانشجويان دانشگاه تبريز افزود: تفکر و بيان مخالف تا زمانی که منجر به نفاق و دورويی نشود، آزاد است و بزرگترين مشکل حاضر در کشور نوع برداشت اشتباه عده ای از اصل ولايت فقيه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس گفت که در اصل ولايت فقيه، ولايت ايدئولوژيک است و رهبری اسلام شناس واقعی است. ايشان در راس امور قرار دارند و می توانند حکم حکومتی نيز صادر کنند.

وی گفت: يکی از ريشه های اساسی در قضيه ۸۸ همين برداشت غلط از اصل ولايت فقيه در بين مردم و مسوولان بود که اين نقطه آغاز فتنه و درگيری در کشور بود.

مطهری افزود: آزار دادن و شکنجه ممنوع است و به اين موضوع بايد رسيدگی شود و کسی که ادعای اصلاح جامعه را دارد، خود بايد صالح باشد و اهل محافظه کاری و بنده شهوت و طمع نباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016