پنجشنبه 5 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس ديوان عدالت اداری: اميدواريم پرونده سعيد مرتضوی زودتر رسيدگی شود

درباره وضعيت پرونده شکايت سردفتران از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضيحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام و المسلمين منتظری در جمع خبرنگاران و در واکنش به صحبت‌های احمد تويسرکانی که اجرای حکم ديوان عدالت اداری درباره سردفتران را منوط به دستور رئيس قوه قضاييه دانسته بود، گفت: ما اين حرف را به صورت مطلق قبول نداشتيم و لذا در جلسه‌ای که با آقای تويسرکانی داشتيم آن را حل کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: يکسری پرونده‌ها در اين زمينه وجود داشت که به حمدالله بخش عمده‌ای از آنها حل شد. يک بخش مربوط به تصميمات رئيس قوه قضاييه است و يک بخش هم مربوط به آقای تويسرکانی که ايشان بايد اقداماتی انجام دهند.

منتظری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه آيا به عنوان شاکی خصوصی از مرتضوی شکايت نمی‌کنيد، گفت: خير. ولی اگر قرار باشد رسيدگی شود آنقدر شاکی وجود دارد که احتياجی به شکايت ما نيست و اميدواريم زودتر به اين پرونده رسيدگی شود.

رييس ديوان عدالت اداری همچنين درباره جلسه خود با رئيس سازمان ميراث فرهنگی گفت: در جلسه با رئيس سازمان ميراث فرهنگی درباره موضوعاتی مانند تاکيد بر حفظ حقوق مالکان خصوصی و حفاظت از ميراث فرهنگی صحبت کرديم و قرار شد کار کارشناسی در اين باره انجام شود.

منتظری همچنين گفت: پرونده شکايت کارگران درباره ميزان افزايش دستمزدشان در نوبت رسيدگی هيات عمومی ديوان عدالت اداری قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016