دوشنبه 9 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام جرم دادستانی تهران عليه علی مطهری

دادستان عمومی و انقلاب تهران عليه علی مطهری نماينده مجلس شورای اسلامی به دليل اظهارات اخيرش درباره محاکمه متهمان حوادث ۸۸ اعلام جرم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع آگاه روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پرونده اعلام جرم دادستانی تهران عليه آقای مطهری به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است.

به گزارش فرارو، علی مطهری نماينده مردم تهران صبح ديروز در نطق ميان دستور خود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حصر خانگی مير حسين موسوی و مهدی کروبی و صدور "احکام سختگيرانه" عليه زندانيان سياسی سال ۱۳۸۸، خواهان محاکمه همزمان محمود احمدی نژاد، موسوی و کروبی شد. مطهری برگزاری اين محاکمه را تنها راه پايان دادن به مسائل پس از انتخابات ۸۸ دانست.

او گفت: «تا زمانی که يک طرف قضيه حق سخن گفتن و دفاع از خود را نداشته باشد و طرف ديگر هر چه می خواهد اتهام بزند و تحليل کند، اين بحران حل نخواهد شد.» مطهری در نطق امروز خود از عملکرد قوه قضائيه در برخورد با اعتراضات سال ۱۳۸۸ به شدت انتقاد کرد.

او گفت "رئيس قوه قضائيه بهتر است به جای شعار دادن در باره فتنه، به حل آن بپردازد و حل آن مستلزم وجود يک قوه قضائيه مستقل است، نه قوه ای که از اين نهاد و آن دفتر و از دستگاه های امنيتی و اطلاعاتی تأثير بپذيرد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016