دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی: بابک زنجانی نامه يک بانک روسی را جعل کرده بود

فارس: يک عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به بررسی موضوع فساد بابک زنجانی در جلسه امروز اين ستاد از جعل نامه يک بانک روسی توسط وی علاوه بر بانک ملی تاجيکستان خبر داد.

عزت‌الله يوسفيان‌ملا عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه امروز اين ستاد که در دفتر معاون اول رئيس‌جمهور برگزار شد گفت: اين جلسه به رياست آقای جهانگيری معاون اول رئيس‌جمهور و همچنين حضور نمايندگان سه قوه، وزير اطلاعات، رئيس ديوان محاسبات، دادستان تهران و ساير مقامات دخيل در مبارزه با فساد برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين جلسه دستور کار ويژه رئيس‌جمهور جهت مبارزه با ويژه‌خواران و نحوه مقابله با آنها که از وضعيت کشور سوءاستفاده می‌کنند مورد بررسی قرار گرفت.

اين عضو ناظر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينکه بحث بابک زنجانی يکی از موضوعاتی بود که در اين جلسه مورد بررسی قرار گرفت گفت: هم‌اکنون سه ارگان از جمله ديوان محاسبات، سازمان بازرسی کشور و دادستانی تهران به صورت جد در حال بررسی اين موضوع و پيگيری آن هستند.

يوسفيان‌ملا گفت: فساد آقای زنجانی بسيار بالا است و محدود به چند۱۰۰ ميليارد تومان نمی‌شود ايشان تصور نکند که می‌تواند با معاوضه املاک و کارخانجات خود در ايران خود را از اين قضيه رها کند.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۰ شرکت متعلق به وی در ايران در حال فعاليت است که وی قصد دارد آنها را با پول خود معاوضه کند.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: تمام ترفندهای وی به طور کامل از سوی مسئولان شناسايی شده است و متاسفانه بايد بگويم که وی مسئولان جمهوری اسلامی را احمق فرض کرده بود.

وی با اشاره به جعل نامه بانک مرکزی تاجيکستان درخصوص تحويل پول‌های بدهکار بوده وی به وزارت نفت افزود: علاوه بر اين بابک زنجانی يک نامه‌ای را نيز از يک بانک روسی جعل کرده بود تا بتواند بدهی خود را پرداخت شده نشان دهد.

يوسفيان‌ملا ادامه داد: همانطور که گفتم تنها پرداخت بدهی وی است که می‌تواند وی را از زندان خلاص کند.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد ديگری از ويژه‌خواران شناسايی شدند که با مشخص شدن ابعاد مختلف پرونده‌های آنان برخورد با آنان شروع خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016