چهارشنبه 9 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کليات لايحه بودجه ۹۳ تصويب شد

کليات لايحه بودجه با رای موافق نمايندگان تصويب شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، نمايندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز(چهارشنبه) بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان کليات لايحه بودجه و همچنين اظهارات نوبخت معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی به کليات لايحه بودجه سال ۹۳ رای مثبت دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بررسی کليات لايحه بودجه ۹۳ از ابتدای صبح امروز در صحن علنی مجلس آغاز شد که از دو جلسه نوبت صبح و بعداظهر ۱۰ موافق و ۱۰ مخالف به بيان توضيحات خود پرداختند.

ايرج نديمی، اسماعيلی جليلی، حسينعلی حاجی‌دليگانی، هادی شوشتری، محمدباقر شريعتی، شاهين محمدصادقی، رمضان شجاعی کياسری و منصور آرامی، محمد اسماعيل‌نيا و سليمان عباسی به عنوان موافقان و شهروز افخمی، ‌کمال عليپور، شکرخدا موسوی، مصطفی افضلی‌فرد، مهرداد لاهوتی،‌ عليرضا سليمی،‌ حميد رسايی، احمد توکلی، نوذر شفيفی و چاردولی به عنوان مخالفان کليات لايحه بودجه به ايراد سخن پرداختند.

بعد از سخنرانی موافقان و مخالفان کليات لايحه بودجه محمدباقر نوبخت معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی رئيس جمهور به بيان توضيحاتی در مورد لايحه بودجه پرداخت و سپس مصباحی مقدم رييس کميسيون تلفيق نيز در وقت باقيمانده از مصوبات کميسيون تلفيق دفاع کرد.

بعد از اين اظهارات کليات لايحه بودجه به رای نمايندگان گذاشته شد که با ۱۳۰ رای موافق، ۵۹ مخالف،‌۱۰ ممتنع از مجموع۲۰۹نماينده حاضر در جلسه نمايندگان به کليات رای مثبت دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016