سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری:احضار من به دادگاه غيرقانونی بود

ايسنا ـ نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی احضار خود به دادگاه را غيرقانونی توصيف کرد و گفت که دستگاه قضايی بايد پيش از ارسال احضاريه برای وی از هيات نظارت بر رفتار نمايندگان استعلام می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی مطهری در حاشيه جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران درباره احضار خود به دادگاه، گفت: احضاريه‌ای برای من آمد که آن را در صحن علنی آوردند و من ديدم اما بعد آن را به آقای ابوترابی که رييس هيات نظارت بر رفتار نمايندگان است، ارائه کردم و ايشان گفت که نبايد اين را پيش شما می‌آوردند، اشتباها برای شما آمده و برگه را از من گرفتند.

نماينده مردم تهران در مجلس افزود: آقای ابوترابی گفتند که آنچه از طرف دستگاه قضايی ارائه شده پاسخ نامه هيات نظارت بوده و بايد مجددا با آنها مکاتبه شود اما نمی‌دانم اين موضوع در ادامه به کجا رسيده است.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا روز دوشنبه در دادگاه حاضر شديد يا خير؟ گفت: من به دادگاه نرفتم زيرا اصل احضاريه قانونی نبود و نبايد هم می‌رفتم.

اين عضو کميسيون فرهنگی مجلس اضافه کرد: طبق قانون بايد از هيات نظارت بر رفتار نمايندگان استعلام می‌شد و اگر نطق من خارج از وظايف نمايندگی بود برايم احضاريه می‌فرستادند اما چون استعلام احضاريه فرستاده بودند اين کار غيرقانونی بوده و طبيعتا من هم نبايد به دادگاه می‌رفتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016