چهارشنبه 6 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش استانداری هرمزگان به حواشی سفر هاشمی رفسنجانی

سرپرست روابط عمومی و امور بين الملل استانداری هرمزگان گفت: اظهار نظر برخی از سايت ها مبنی بر برکناری فرماندار بندرلنگه را بخاطر اغتشاش در سخنرانی رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در کيش را قويا تکذيب می کنيم.

به گزارش مهر، مسعود پاکزاد در واکنش به خبر برخی رسانه ها مبنی بر اغتشاش در سخنرانی هاشمی رفسنجانی در بندر لنگه و برکناری فرماندار توسط استاندار در پی اين مساله بيان داشت: اظهار نظر برخی از سايت ها مبنی بر برکناری فرماندار بندرلنگه را بخاطر سخنرانی رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در کيش را قويا تکذيب می کنيم و بزودی پاسخ معقول ومنطقی آنرا به رسانه ها ارسال کرده و از همگان می خواهيم عزت و صداقت را در نوشتار خود پاس بدارند و از انتشار اخبار سراسر کذب و دروغ و فريبکارانه ممانعت ورزند؛ چرا که آقای هاشمی رفسنجانی در روز سه شنبه و روزهای قبل از آن در محافل عمومی اين جزيره سخنرانی نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پاکزاد در ادامه افزود: ايجاد فرافکنی در چنين روزهايی که استاندار هرمزگان مشغول مديريت و اسکان و بهداشت مسافران ايران اسلامی در هرمزگان و کيش است، را نمی توان دلسوزانه و از روی حسن نيت ناميد و حضور استاندار محترم هرمزگان و برکناری فرماندار بندرلنگه بخاطر ايجاد حواشی در کيش را تکذيب کرده و آن را بدليل برخی تخلفات و رفتارهای خارج از قاعده و قانون دانسته که با خويشتنداری دکتر جادری در روز نخست کاری سال ۹۳ انجام شد.

وی اضافه کرد: سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مديريت جهادی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان راهبرد اصلی سال ۹۳ است را گرامی داشته و دغدغه اصلی خود ميدانيم و بنده طی تماسی که با بخشدار کيش داشتم اين خبر را تکذيب کرده و آقای هاشمی رفسنجانی سخنرانی در عصر سه شنبه و روزهای قبل از آن در محافل عمومی اين جزيره نداشته و اين اظهارات تنها بخاطر تخريب و وارونه جلوه دادن واقعيت بوده است که توسط بدخواهان و دروغ گويان منتشر شده و تنها خوراک تبليغاتی معاندان نظام اسلامی را تامين می کند.

وی در پايان خاطر نشان کرد: پيگيری قضايی و حقوقی بخاطر انتشار خبری سراسر کذب را برای خود محفوظ دانسته و بزودی در اين زمينه اطلاع رسانی و شفاف سازی می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016