شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات سئوالات ۶۷ نماينده از وزير اطلاعات

مهر ـ سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی سئوال ۶۷ نماينده از وزير اطلاعات در اين کميسيون گفت: ديدار اشتون با فتنه گران، حضور فرد ناشناس همراه علوی در کميسيون اصل نود، عدم حفاظت از جان دانشمندان هسته ای موضوعات اصلی سئوالات نمايندگان از وزير اطلاعات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد حسين نقوی حسينی در گفتگو با مهر، با اشاره به بررسی سئوالات ۶۷ نفر از نمايندگان از وزير اطلاعات در کميسيون امنيت ملی اظهار داشت: سئوالات مشترک نمايندگان در مورد ديدار اشتون با فتنه گران در جريان سفر به ايران، همراهی فردی ناشناس با وزير در کميسيون اصل نود و خودداری وزير از معرفی وی و ارائه گزارش جلسه کميسيون از سوی اين فرد به رسانه ها است.

نماينده مردم ورامين در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حسن کامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نيز از وزير اطلاعات راجع به اقدامات امنيتی جمهوری اسلامی ايران برای مقابله با گروه های معاند سئوالی را کميسيون ارائه داده است.

وی افزود: عليرضا زاکانی نماينده مردم تهران نيز از وزير اطلاعات در مورد علت عدم اجرای موافقت نامه حفظ جان دانشمندان هسته ای سئوالی را مطرح کرده است.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی ياد آور شد: علاوه بر اين سئوالی نيز از سوی حميد رسايی نماينده تهران از وزير اطلاعات در مورد علت عدم حضور رسانه ها در بازديد اشتون از اصفهان و برخورد بد با خبرنگار مطرح شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016