دوشنبه 29 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مطهری: بايد حجاب استاندارد به مردم معرفی شود

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينکه بايد حجاب استاندارد به مردم معرفی شود، گفت: با حجاب استاندارد ۵۰ درصد مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشيه نشست شورای اجتماعی که در وزارت کشور برگزار شد، درباره عملکرد دولت در مقابله با بدحجابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در زمينه ريشه‌يابی خوب عمل کرده اما در بُعد عملی گاهی ضعيف بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس با تأکيد بر اينکه بايد حجاب استاندارد به مردم معرفی شود، که به عنوان مثال مانتوی بالای زانو نبايد باشد، تصريح کرد: رسانه‌ها در آگاهی بخشی برای معرفی حجاب استاندارد کمک کنند چرا که با اين حجاب استاندارد ۵۰ درصد مشکلات حل می‌شود.

علی مطهری با بيان اينکه برخی مسائل ناهنجار، ريشه روانی سياسی دارد، يادآور شد: نيروی انتظامی بايد برخورد کند؛ بيش از ۹۰ درصد مسئله مربوط به بی‌حجابی و مقابله با آن به نهادهای فرهنگی برمی‌گردد و وظيفه دولت در بخش اجرايی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016