پنجشنبه 1 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سراج الدين ميردامادی قرار وثيقه گرفت

تهران - ايرنا - وکيل مدافع سراج الدين ميردامادی از صدور قرار وثيقه برای موکلش توسط شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوين خبر داد.

گيتی پورفاضل روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضايی ايرنا با بيان اينکه دادسرای اوين به ميردامادی اجازه تماس تلفنی با خانواده را داده است، اظهار کرد: موکلم در تماس تلفنی چهارشنبه (ديروز) از بازداشتگاه با خانواده اش، گفته شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوين برايش قرار وثيقه صادر کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل مدافع سراج الدين ميردامادی ادامه داد: هنوز از ميزان و مبلغ قرار وثيقه صادر شده اطلاع نداريم و روز شنبه برای اطلاع از ميزان و مبلغ قرار صادر شده به دادسرا مراجعه خواهم کرد.

پورفاضل پيشتر از ارسال پرونده ميردامادی به دادگاه انقلاب خبر داده بود.

جلسه محاکمه سراج الدين ميردامادی ۱۸ دی ماه سال گذشته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی برگزار شد که قاضی به پرونده نقص گرفت و آن را به دادسرای اوين ارجاع داد.

ميردامادی دو هفته پيش به شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوين احضار و بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016