پنجشنبه 22 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب توقف واردات بنزين

ایسنا ـ شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی ايران در پی درج خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر "توقف واردات بنزين" اطلاعيه‌ای صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، در اين اطلاعيه آمده است " واردات بنزين به کشور بر اساس ضوابط و مقررات قانونی به هيچ عنوان متوقف نشده بلکه با توجه به ذخاير مطلوب بنزين کشور و بنا به دستور معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی ايران ميزان واردات بنزين در خرداد ماه به صورت مقطعی به ميزان قابل توجهی کاهش يافته است.

بر اساس ابلاغيه هيئت دولت به وزارت نفت در اواسط ارديبهشت‌ماه امسال مبنی بر قطع دريافت اکتان افزا از مجتمع‌های پتروشيمی، مقرر شد کمبود بنزين مصرفی کشور از طريق واردات بنزين يورو ۴ توسط وزارت نفت جبران شود که به همين منظور برنامه‌ريزی برای واردات بنزين با استاندارد يورو ۴ به عمل آمده و در بازه زمانی يک ماه آينده واردات بنزين يورو ۴ عملياتی خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی دولت، بر اساس اطلاعيه شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی ايران هم‌اکنون امور بين‌الملل شرکت ملی نفت ايران متولی واردات بنزين به کشور با استاندارد يورو ۴ است. قبل از ابلاغيه هيئت دولت برای واردات بنزين يورو ۴، امور بين‌الملل شرکت ملی نفت بر اساس قراردادهای منعقده قبلی اقدام به واردات بنزين سوپر طبق استاندارد جاری وزارت نفت کرده است".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016