دوشنبه 3 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: با کسی مشکل نداريم، اساسنامهٔ خانهٔ سينما بايد اصلاح شود

حسينی: بحثی که از قبل مطرح بوده اين است که اساسنامه با کمک خود سينماگران اصلاح شود و با هر نگاه و نگرشی که دارند بيايند کمک کنند تا اساسنامه تدوين شود و بر اساس اساسنامه که قانونی است، انتخابات برگزار شود.

ايلنا: سيد محمد حسينی؛ وزير ارشاد در حاشيهٔ سومين جشنوارهٔ پيامک ادبی در مورد خانهٔ سينما به خبرنگاران پاسخ داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، حسينی در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئيات تفاهم‌نامهٔ اعضاء خانه سينما با رئيس‌جمهوری گفت: بحثی که از قبل مطرح بوده اين است که اساسنامه با کمک خود سينماگران اصلاح شود و با هر نگاه و نگرشی که دارند بيايند کمک کنند تا اساسنامه تدوين شود و بر اساس اساسنامه که قانونی است، انتخابات برگزار شود. اين بحثی است که ما از اول داشته‌ايم و چيزی نيست که کسی با آن مخالف باشد.

او افزود: اگر ما قبلآ هم پيگير اين موضوع بوديم که تغييراتی ايجاد شود، به خاطر اين بود که کاری که قبلآ انجام شده و تشکلی که قبلآ بود، مبنای قانونی نداشت و بعد هم در ادامهٔ تغيير و تحولاتی انجام شده بود که بر مبنای قانون نبود. صنوف مختلف دارند شکل می‌گيرند و اميدوارم اساسنامهٔ نهايی که نوشته شود تا کار به خوبی پيش ‌رود.

سيد محمد حسينی دربارهٔ بحث فعاليت دوبارهٔ خانه سينما يادآور شد: تاکيد ما بر اين بوده که هر تشکلی که می‌خواهد شکل بگيرد، بايد هم در ابتدای راه و هم در ادامه مسيرش بر اساس قانون، ضوابط و اساسنامه‌ها فعاليت کند، ما در کل با افراد مشکلی نداريم و سخنمان تنها اين است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016