چهارشنبه 10 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشکل کاغذ مطبوعات به زودی حل می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم اکنون محموله های کاغذ وارد شده است و به زودی مشکل کاغذ مطبوعات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران از راه اندازی بنیاد فرهنگی امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد و گفت: به مناسبت عید غدیر بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد و مراسم افتتاحیه فردا برگزار می شود.

حسینی افزود: با راه اندازی بنیاد فرهنگی امام رضا جشنواره های بین المللی فرهنگی امام رضا به عهده این بنیاد قرار خواهد گرفت. همچنین به همت این بنیاد دانشنامه جامع امام رضا(ع) نیز تکمیل خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد: کنگره سلمان فارسی نیز برای اولین بار در کشور در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد. این کنگره امشب برپا می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شخصیت سید علی قاضی در استان آذربایجان برگزار خواهد شد افزود: علاوه بر این برنامه ما بنا داریم از شخصیت معاصر علی شریعتمداری در خانه کتاب تقدیر کنیم.

حسینی از مراسم بزرگداشت آیت الله گلپایگانی در قم خبر داد.

وی در ادامه اعلام کرد: هفته تونس در هفته آینده با حضور مهمانان مختلف در تهران برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: علاوه بر این برنامه ها ما برنامه های متنوع دیگری در حوزه فرهنگ داریم که آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

خبرنگاری از حسینی در خصوص مشکل کاغذ مطبوعات سئوال کرد و اینکه این مشکل چه زمانی رفع خواهد شد، گفت: هم اکنون محموله های کاغذ وارد شده است و به زودی این مشکل حل خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نیز افزود: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مورد استقلال مسئولان و مقامات عالی رتبه کشور قرار گرفته است و آنها با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با فعالیت رسانه ها و مطبوعات آشنا خواهند شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه آیا قرار است رئیس جمهور در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی حضور یابد، گفت: حضور ایشان هنوز قطعی نشده است اما دیروز دومین جلسه اتحادیه مطبوعات جهان اسلامی برگزار شد و ما امیدواریم به زودی خبرگزاری با همین مضمون دایر کنیم تا این خبرگزاری بتواند حلقه ارتباط مناسبی بین کشورهای اسلامی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016