چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معصومه ابتکار: یارانه کاغذ عادلانه در اختیار روزنامه‌ها قرار گیرد

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با انتقاد از افزایش قیمت کاغذ به مشکلات ایجاد شده برای ناشران و روزنامه‌ها اشاره و تاکید کرد: تقاضا دارم این یارانه به صورت عادلانه در اختیار روزنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار در آغاز پانصدوهفتمین جلسه شورای شهرتهران با بیان اینکه به عنوان اعضای شورای شهر با ناشران و کتابفروشان مردم در ارتباط هستیم تاکید کرد: افزایش قیمت کاغذ مشکلات زیادی را برای ناشران ایجاد کرده است و موجب افزایش قیمت کتاب شده است. به طوری که عرضه و خرید کتاب با محدودیت مواجه شده است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که دستگاههای دولتی به این مساله توجه کنند و با تامین یارانه و کمک‌های حمایتی از صنعت نشر مشکلات آن‌ها را برطرف کند چرا که با این اقدام، به مرور شاهد افت کتابخوانی در میان مردم به ویژه جوانان خواهیم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو شورای شهر تهران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم در جامعه گفت: با این شرایط سخت اقتصادی مردم دیگر نمی‌توانند هزینه افزایش یافته در حوزه کتاب را پرداخت کنند.

ابتکار در ادامه به مساله قطع شدن یارانه روزنامه‌ها و ناشران نیز اشاره کرد و گفت: براساس شنیده‌ها، احتمال قطعی یارانه‌ها وجود دارد و تقاضا دارم به این موضوع توجه ویژه‌ای شود و می‌خواهم تا یارانه در میان روزنامه‌ها به صورت عادلانه قرار گیرد و این گونه نباشد که برخی از نشریات که از امکانات خاصی برخوردار است بیشتر یارانه‌ دریافت کنند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از نزدیک با مشکلات برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به دلیل قطع یارانه مطلع هستم از ریاست شورا‌ خواست تا حمایت‌های خود را قوی‌تر از گذشته نسبت به مقوله نشر و روزنامه‌ها داشته باشد. چرا که اخبار زیادی مبنی بر تعطیل شدن کتابفروشی‌ها در شهر تهران شنیده می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016