چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تا اول آذر؛اتوبوس دیابت به تهرانی‌ها خدمات مشاوره رایگان می‌دهد

ایلنا: مدیر اجرایی طرح اتوبوس دیابت گفت: ‌ شهروندان تهرانی می‌توانند ازخدمات مشاوره‌ای رایگان اتوبوس دیابت بهره‌مند شوند.

بیژن عموئیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درمورد طرح اتوبوس دیابت گفت: ‌ اتوبوس دیابت از روز یکشنبه هفته جاری به مناسبت روز جهانی دیابت، در بوستان ملت تهران مقابل ورودی خیابان نیایش، مستقر شده و از صبح روز چهارشنبه به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده ارایه خدمات به شهروندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اتوبوس دیابت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرداری تهران و شرکت دانمارکی نوونوردیسک پارس، تا اول آذر ماه امسال خدمات ارایه می‌دهد.

عموئیان با بیان اینکه این اتوبوس با امکانات اولیه امدادی در حوزه دیابت تجهیز شده است، افزود: در کنار این اتوبوس، چادر امدادی نیز استقرار یافته و معاینه‌های اولیه از جمله اندازه گیری قد، وزن و آ‍زمایش اندازه گیری قند خون انجام می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اینکه اتوبوس دیابت برای دومین سال پیاپی در بوستان ملت تهران مستقر شده است، گفت: در صورت مشکوک بودن فرد مراجعه کننده به دیابت نوع یک یا نوع دو، وی به اتوبوس منتقل و پس از کنترل فشارخون، مشاوره لازم ارایه می‌شود.


عموئیان افزود: با استقرار اتوبوس دیابت، در مدت دو سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم پایتخت و دیگر شهرهای کشور آزمایش قند خون داده و خدمات مشاوره رایگان دریافت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016