دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخراج ۲۵ کارمند معاونت هنری ارشاد تکذيب شد

در پی اخراج ۲۵ کارمند معاونت هنری وزارت ارشاد، «اصغر اميرنيا» و «مرتضی باقرنژاد» اين خبر را تکذيب کردند.

ايلنا: ۲۵ کارمند معاونت هنری وزارت ارشاد امروز (دوشنبه ۸ آبان‌ماه) بدون هيچ‌گونه حکم رسمی، از کار خود برکنار شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، اين کارمندان که اکثرآ بيشتر از ۵ سال سابقه کار در ادارات مختلف معاونت هنری وزارت ارشاد از جمله، مرکز هنرهای تجسمی، مرکز موسيقی و مرکز توسعه آموزش، معاونت هنری، مرکز هنرهای نمايشی دارند؛ توسط ابلاغ به مديران از معاونت هنری اخراج شده‌اند.
شنيده‌ها حاکی از اين است که علت عدم ابلاغ مکتوب و صدور حکم اخراج، برای جلوگيری از دريافت بيمه بيکاری توسط آن‌ها بوده است.
اين در حالی است که «اصغر اميرنيا»؛ مشاور عالی معاونت هنری وزارت ارشاد اين مساله را تکذيب کرد.
او در اين باره به خبرنگار ايلنا گفت: من صادقانه عرض می‌کنم که چنين اتفاقی، حداقل در حوزه‌ی تجسمی و مشاور عالی معاونت هنری وزارت ارشاد رخ نداده و من اين مساله را تکذيب می‌کنم.

همچنين «مرتضی باقرنژاد»؛ مشاور اجرايی معاونت امور هنری در اين مورد گفت: اصولآ دستگاه‌های دولتی حق اخراج نيرو را ندارند و معاونت هنری نمی‌تواند نيروهای رسمی را اخراج کند.

او در مورد نيروهای بنياد رودکی نيز توضيح داد: بنياد رودکی، بنيادی غيردولتی است که با تعدادی نيرو قرارداد دارد. بخشی از اين نيروها در کارهای مرتبط و به عنوان کمک در معاونت هنری مشغول فعاليت هستند. ما مطلع هستيم که به دليل کمبود بودجه حقوق مهرماه اين نيروها هنوز پرداخت نشده، ولی اخراجی در کار نبوده و بنياد رودکی تا پايان قرارداد با تمام نيروها همکاری می‌کند.

باقرنژاد افزود: احتمال دارد که جايگاه قراردادی اين نيروها تغيير کرده باشد و مثلآ از بخش موسيقی به حوزه‌ی تجسمی رفته باشند، اما مطمئنآ هيچ اخراجی در کار نبوده و اين مساله را تکذيب می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016