دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روحانی در مجلس درباره علی جنتی، وزير پيشنهادی ارشاد، چه گفت؟

ايسنا ـ دکتر حسن روحانی درباره وزير پيشنهادی‌اش برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علی جنتی همواره دارای تفکر اعتدالی و ميانه‌رو بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تقويت و توان اقتدار فرهنگی از برنامه‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس‌جمهوری اسلامی ايران دوشنبه صبح ۲۱ مردادماه در جلسه احراز صلاحيت‌ وزرای پيشنهادی در مجلس شورای اسلامی درباره بخش فرهنگ و هنر در دولت يازدهم بيان کرد: در بخش فرهنگ و هنر نيز از جمله برنامه‌های دولت، صيانت از فرهنگ و هويت دينی و ملی، تقويت و توان اقتدار فرهنگی، کمک به ارتقای سطح فرهنگ عمومی، تقويت نهادهای صنفی و تشکل‌های مدنی در عرصه فرهنگ و هنر، تضمين آزادی‌های قانونی و ارتقای منزلت آنها،‌ صيانت از تکثر فرهنگی، رونق اقتصادی فرهنگ و هنر، گسترش مبادلات در اين زمينه، بهره‌گيری از ظرفيت‌های فناوری ارتباطی و اطلاعاتی جهت تحقق اهداف فرهنگی و ... است.

جنتی همواره دارای تفکر اعتدالی و ميانه‌رو بوده است

روحانی همچنين درباره علی جنتی به‌عنوان وزير پيشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت يازدهم گفت: وی از چهره‌های علمی و انقلابی و از فضلای به‌نام حوزه علميه بوده است. وی کاملا با فقه اسلامی،‌ اقتصاد اسلامی و فلسفه اسلامی آشنايی دارد. من از همان زمان که وی در قم طلبه بوده با او آشنا و دوست بوده‌ام.

وی افزود: جنتی بعد از انقلاب عضو شورای سرپرستی صداوسيما و معاون امور بين‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در زمينه سياست خارجی عنصری فعال است و همواره دارای تفکر اعتدالی و ميانه‌رو بوده است.

به گزارش ايسنا، در اين جلسه قرار است کريمی قدوسی و حميد رسايی به عنوان مخالف و حيدرپور و دامادی به عنوان موافقان احراز صلاحيت علی جنتی برای وزارت ارشاد سخنرانی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016