پنجشنبه 7 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: قرار نيست دو نهاد با عنوان خانه سينما فعاليت کنند

علی جنتی گفت: قرار نيست که دو نهاد با عنوان خانه سينما فعاليت داشته باشند که بعضی به اين موضوع انتقاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشيه آيين افتتاح استوديوی موزه موسيقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته صحبت‌هايی با گروه‌های مختلف پيرامون خانه سينما داشتيم و من همه آن‌ها را به همراهی،‌ انسجام و حل اختلاف سليقه دعوت کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه داد: آن‌ها بايد در يک مرکز يعنی خانه سينما که هم‌اکنون تعطيل شده،‌ جمع شوند، چراکه اين خانه پايگاهی برای همه آن‌ها محسوب می‌شود. در عين حال، من اين مسئله را دور از ذهن ندانستم که ممکن است اين دوستان به توافق نرسند و اين موضوع به اين معنا نيست که قرار است دو خانه سينما داشته باشيم.

جنتی اظهار کرد: بعضی‌ها به اين موضوع انتقاد کرده‌اند که وقتی نهادی را ثبت کرديم، نمی‌شود نهاد ديگری با اين عنوان فعاليت کند.

او يادآور شد: درباره «خانه سينمای ايرانيان» نيز صحبت‌هايی صورت گرفت و اين موضوعی است که بايد در مورد آن بحث شود؛ اما قطعا اين خانه در قالب خانه سينما به فعاليت خود ادامه نمی‌دهد.

وزير ارشاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه مهمترين اقدام‌اش در عرصه موسيقی چه خواهد بود؟ گفت:‌ توجه به اهالی موسيقی و حمايت از هنرمندان پيشکسوت از اولويت‌های ماست و تلاش می‌کنيم که اين هنر تقويت شود. به طور قطع از موسيقی سنتی، پاپ و مقامی حمايت خواهيم کرد.

جنتی در پاسخ به اينکه در صحبت‌هايش اشاره‌ای به مقوله تئاتر نداشته است، گفت: معاونت امور هنری بر عهده آقای مرادخانی است و من قبول دارم که هنر تئاتر مظلوم واقع شده و بايد بيشتر حمايت شود. من مطمئنم که آقای مرادخانی با عشق و علاقه و ذوق اين هنر را تقويت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016