یکشنبه 19 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی مدارس و کاهش ساعت کاری در پی آلودگی هوای تهران

• اجرای طرح سراسری زوج و فرد

معاون عمرانی استاندار تهران از تعطيلی کليه مهدهای کودک، مدارس ابتدايی و پيش‌دبستانی استان تهران بجز دماوند و فيروزکوه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به دليل افزايش غلظت آلاينده‌ها و ادامه پايداری جوی خبر داد.

حسن کريمی، معاون عمرانی استاندار تهران که در غياب رييس کميته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران جانشين وی در نخستين جلسه اين کميته در سال جاری بود، در حاشيه آن در گفت‌وگو با خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی کشور مبنی بر تداوم پايداری جوی و افزايش غلظت آلاينده‌ها، افزود: حاضران در جلسه پس از استماع گزارش وضعيت آلودگی هوا و پيش‌بينی وضعيت جوی مقرر کردند تا اطلاع ثانوی فروش آرم طرح ترافيک روزانه و هفتگی ممنوع شود. از سوی فعاليت کليه کارگاه‌های شن و ماسه، توليد بتن و آسفالت در تهران و غرب و جنوب غرب استان تا زمان خروج از وضعيت هشدار آلودگی هوا ممنوع است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بر اساس تصميمات اين جلسه طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی بجز روزهای تعطيل اجرا می‌شود. همچنين تشديد برخورد با خودروهای دودزا و برخورد پليس با موتورسيکلت‌های آلاينده نيز تشديد خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران به ايسنا گفت: همچنين به دليل آلودگی هوا ساعت پايان کار ادارات شهر تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ۱۶:۳۰ به ۱۴:۳۰ کاهش يافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنين مصوب شد که آموزش و پرورش به ازای اين تعطيلی‌ها کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان برگزار کند.

به گزارش ايسنا، نخستين جلسه کميته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در سال جاری صبح يکشنبه با حضور نمايندگان وزارت بهداشت، شهرداری تهران، هواشناسی، آموزش و پرورش، راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ، صنايع و معادن استان و معاون عمرانی استاندار تهران در محل استانداری تهران برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016