چهارشنبه 29 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آسيا؛ استراليا، بحرين را نيز شکست داد، برتری ژاپن و توقف عربستان در نيمه نخست، ايسنا

تيم ملی فوتبال استراليا با برتری مقابل بحرين جايگاهش در صدر جدول گروه نخست رقابت‌های نهايی راه‌يابی به جام جهانی را تثبيت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) تيم‌های فوتبال بحرين و استراليا در ادامه رقابت‌های مرحله نهايی راه‌يابی به جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی در ورزشگاه بين‌المللی منامه به مصاف يکديگر رفتند که تيم استراليا در دقايق پايانی موفق شد ميزبان خود را شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی برسکينو در دقيقه ۹۰ موفق شد تک گل پيروزی بخش استراليا را وارد دروازه بحرين کند.

با اين نتيجه تيم استراليا با ۹ امتياز از ۳ بازی موقعيت خود را در صدر جدول گروه استحکام بخشيد.

مسعود مرادی داور بين‌المللی کشورمان داوری اين ديدار را برعهده داشت.

در ديگر بازی اين گروه نيز تيم فوتبال قطر در ورزشگاه السد ميزبان ژاپن است که تا دقيقه ۵۰ تيم ژاپن با دو گل تاناکا در دقيقه ۱۹ و تامادا در دقيقه ۴۷ از حريف خود پيش است.

به گزارش ايسنا در رقابت‌های گروه دوم نيز نيمه نخست ديدار تيم‌های عربستان و کره جنوبی در ورزشگاه ملک فهد رياض نيز با تساوی بدون گل خاتمه يافته است. ضمن آنکه ايران نيز مقابل امارات به تساوی يک بر يک دست پيدا کرد.





















Copyright: gooya.com 2016