چهارشنبه 29 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی پس از ديدار با امارات: هر تيم ديگری به جای ايران بود، بازنده اين ديدار می‌شد، ايسنا

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: توانايی شکست دادن امارات را داشتيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از دبی، علی دايی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: ما دو نيمه متفاوت داشتيم، نيمه اول خيلی بد بوديم، سابقه نداشت که ما تا به حال يک چنين بازی بدی را در يک نيمه از تيم ايران ببينم. در نيمه اول تيم امارات تنها با اشتباه بازيکنان ما به موقعيت می‌رسيد و ما خودمان توپ را به آن‌ها هديه می‌داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در نيمه دوم هرچه از زمان بازی می‌گذشت ما رفته رفته بهتر بازی می‌کرديم. با تعويض‌ هايی که انجام شد توانستيم به خواسته‌های خودمان برسيم و گل تساوی را بزنيم. بعد از آن اگر داور اشتباه نمی‌کرد و آن ضربه پنالتی را به نفع ما اعلام می‌کرد ما می‌توانستيم برنده بازی باشيم.

دايی در مورد خط دفاعی تيم ملی گفت: ما همه بهترين‌ها را به تيم ملی دعوت کرديم. آن‌ها بهترين بازيکنان فوتبال و ليگ ما هستند. اگر شما بازيکنانی بهتر از اين‌ها سراغ داريد به ما بگوييد که ما از آن‌ها استفاده کنيم. ما در باشگاه‌هامان هم با مشکل دفاع مواجه هستيم ضمن اينکه دو تن از بهترين‌ دفاع‌های تيم ملی يعنی محسن بنگر و هادی عقيلی به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و خط دفاعی که در اين بازی به تيم حريف تنها دو موقعيت را داده که آن هم از جانب بازيکنان خط ميانی ما بوده نمی‌شود انتقاد کرد.

وی در مورد لژيونرها و خستگی مشهودی که در آن‌ها ديده می‌شد نيز گفت: ما مجبوريم از تمام سرمايه‌های فوتبال کشورمان استفاده کنيم. مهدوی کيا و هاشميان به همراه شجاعی و نکونام تمام تلاش خودشان را انجام دادند و هر کدام از آن‌ها تا زمانی که در ميدان حضور داشتند بازی مطلوبی را از خود نشان دادند و مثمر ثمر واقع شدند و تلاش خود را انجام دادند. ما اگر از بهترين‌ها استفاده می‌کنيم مورد انتقاديم و اگر هم استفاده نکنيم باز هم شاهد انتقادات هستيم.

دايی در ادامه افزود: متاسفانه ما با خيلی مشکلات مواجه هستيم. من تاسف می‌خورم که يک روزنامه ورزشی کشور روز قبل بازی با پرداختن به اخبار دروغ روحيه بازيکنان تيم ملی را تضعيف می‌کند.

او تصريح کرد: مشکل ديگر تيم ما فرصت کم هماهنگی در بازيکنان ماست. چرا که تيم ايران يکی از تيم‌هايی است که دارای بازيکنان لژيونر زيادی است و موقعی که دو تن از بازيکنان ما يک روز قبل از بازی و دو تن ديگر سه روز قبل از بازی به ما ملحق می‌شوند، ما بايد شاهد ناهماهنگی باشيم.

به گفته دايی امارات امروز يکی از بهترين بازی‌های چند سال اخيرش خودش را انجام داد و مطمئنا هر تيم ديگری به جای ايران بود، بازنده اين ديدار می‌شد.

به گزارش ايسنا دايی درباره علت درگيری حسين کعبی با پليس امارات و حضورش در اين درگيری اظهار کرد: پليس امارات برخورد زننده‌ای با حسين کعبی داشت، من تنها برای حفظ سلامتی بازيکن تيم ايران و ختم ماجرا وارد صحنه شدم و به هيچ عنوان با کسی درگير نشدم.





















Copyright: gooya.com 2016