چهارشنبه 29 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف تيم ملی فوتبال در برابر امارات، هديه يک امتيازی باقری و رحمتی به فوتبال ايران، تساوی در روز بد تيم ملی، مهر


کريم باقری و مسعود شجاعی، پس از به ثمر رسيدن گل زيبای باقری

تيم ملی فوتبال کشورمان در سومين ديدار خود در راه رسيدن به جام جهانی با گلزنی کريم باقری و درخشش سيدمهدی رحمتی برابر تيم ملی فوتبال امارات به تساوی يک بر يک دست يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال کشورمان در سومين ديدار خود در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ امشب در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی به مصاف تيم ملی امارات رفت و با وجود ارائه نمايشی ضعيف و دور از انتظار با يک امتياز ميدان را ترک کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی دايی تيم ملی کشورمان را در اين ديدار با سيد مهدی رحمتی ، سيدجلال حسينی ، پيروز قربانی ، ستار زارع (۷۶ مهرزاد معدنچی)، حسين کعبی ، جواد نکونام ، کريم باقری ، مسعود شجاعی ، مهدی مهدوی کيا(۵۶ مجيد غلام نژاد) ، غلامرضا رضايی و وحيد هاشميان(۷۲ سيدمهدی سيدصالحی) به ميدان فرستاد.

تيم ملی فوتبال کشورمان در نيمه اول اين بازی، نمايش بسيار ضعيفی داشت و ماحصل آن گلی بود که در دقيقه ۲۰ دريافت کرد. در اين صحنه عبدالرحيم جمعه روی پاس اسماعيل مطر دروازه سيدمهدی رحمتی را باز کرد.

در نيمه دوم تيم ملی فوتبال کشورمان بازهم شروع اميدوار کننده ای نداشت اما با انجام سه تعويض چهره هجومی به خود گرفت و موفق شد در دقيقه ۸۱ توسط کريم باقری به گل تساوی دست يابد. در اين صحنه مسعود شجاعی از جناح راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و باقری با ضربه سر شادی را به اردوی ايران آورد.

در دقايق وقت اضافه غلامرضا رضايی در موقعيتی تک به تک و در حالی که می توانست با ضربه ای آرام پيروزی را به ايران هديه کند با تعلل و عبور از دروازه بان امارات در انديشه گرفتن يک ضربه پنالتی بود اما صالح سوبخيدين داور مالزيايی نه تنها پنالتی نگرفت بلکه به رضايی هم کارت زرد نشان داد.

تيم ملی فوتبال کشورمان در حالی به يک امتياز اين ديدار بسنده کرد که روز خوبی را پشت سرنگذاشت و عملکرد دور از انتظاری از خود ارائه کرد.





















Copyright: gooya.com 2016