پنجشنبه 30 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست تيم ملی عربستان برابر کره‌‏جنوبی، ايران با ۵ امتياز دوم گروه شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
تيم ملی فوتبال عربستان چهارشنبه شب در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی مقابل تيم کره‌‏جنوبی تن به شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، در اين ديدار که از گروه دوم مرحله مقدماتی و در رياض عربستان برگزار شد اين تيم با دو گل مغلوب حريف خود شد.
لی کون هو در دقيقه ۷۷ و پارک چو يونگ‌در دقيقه ۱+ ۹۰ برای کره جنوبی در اين ديدار گلزنی کردند.
در جدول رده بندی اين گروه، تيم کره جنوبی با کسب ۷ امتياز در صدر ايستاده است و تيم های ايران و کره شمالی به ترتيب با ۵ و ۴ امتياز در رده های دوم و سوم قرار دارند.
در ديدارهای گروه نخست، ژاپن با سه گل قطر را شکست داد و استراليا با يک گل از سد بحرين گذشت. در گروه يک ، تيم استراليا با ۹ امتياز پيشتاز است و ژاپن با ۷ امتياز و قطر با ۴ امتياز در رده های بعدی جای دارند.





















Copyright: gooya.com 2016