سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی : فردا بازی دشواری را پيش رو داريم، ايلنا

- به شانگهای می روم

تهران- خبرگزاری کار ايران
در حاليکه کنفدراسيون فوتبال آسيا امروز با ارسال نامه ايی به فدراسيون فوتبال ايران از علی دايی برای شرکت در مراسم انتخاب برترين های فوتبال اين قاره دعوت به عمل آورده است سرمربی تيم ملی ايران برای حضور در اين مراسم اعلام آمادگی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم ملی در يک گفت و گوی کوتاه تلفنی به ايلنا گفت : امروز از طريق مسئولين کميته روابط بين امللل فدراسيون فوتبال متوجه شدم که به مراسم انتخاب برترين های آسيا دعوت شده ام و از آنجا که در آن تاريخ تيم ملی برنامه ايی ندارد می توانم در اين مراسم شرکت کنم و به دعوت AFC پاسخ مثبت دادم.
وی در باره روز پرواز به شانگهای محل برگزاری مراسم بهترين های فوتبال آسيا گفت : بر اساس هماهنگی هايی که با کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال به عمل آمده قرار است ۶ روز بعد که احتملا ۴ آذر خواهد بود به شانگهای خواهم رفت .
دايی در باره بازی حساس فردای تيم ملی با امارات گفت : با اضافه شدن لژيونرهای اروپايی خوشبختانه وضعيت تيم ملی بسيار مطلوب است و ما برای انجام يک بازی خوب و کسب نتيجه ايی مناسب آماده ايم ولی قبول کنيم که بازی سختی را فردا با اماراتی ها خواهيم داشت با اين وجود من در سيمای بازيکنانم اشتهای زيادی را برای پيروزی می بينم.
مراسم برترين های فوتبال و فوتسال آسيا روز ۵ آذر ماه آينده در شانگهای چين برگزار می شود که ايران نيز ۵ نماينده در جمع کانديداهای برترين های آسيا دارد.





















Copyright: gooya.com 2016