سه شنبه 20 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: کار سخت سپاهان، تراکتورسازی به دنبال انتقام

ليگ قهرمانان آسيا در حالی ادامه خواهد يافت که سپاهان مهمان الاهلی و تراکتورسازی ميزبان الشباب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از دور رقابت های برگشت ليگ قهرمانان آسيا از دو گروه يک و سه، دو نماينده کشورمان روز چهارشنبه ميزبان و مهمان نمايندگان عربستان خواهند بود. ابتدا تراکتورسازی ميزبان الشباب و سپس سپاهان مهمان الاهلی خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ديدار رفت تراکتورسازی و الشباب با برتری يک بر صفر تيم عربستانی به پايان رسيد. نصير الشماری در دقيقه ۳۰ تک گل اين ديدار را به ثمر رساند. تراکتورسازی در حالی ميزبان الشباب خواهد بود که اين نماينده ايران مدتی است از شرايط آرمانی خود تا حد زيادی فاصله گرفته و شايد برتری برابر الشباب بتواند انگيزه ی خوبی برای بازيکنان اين تيم برای ادامه ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا ايجاد کند. حمايت هواداران پرشور تبريزی از تراکتور قطعا شرايط سختی را برای الشباب ايجاد خواهد کرد و شاگردان اوليويرا با کمی تلاش مضاعف و با حمايت هوادارانشان، براحتی الشباب را پشت سر خواهند گذاشت. از سويی نبايد فراموش کرد در صورت برتری الشباب برابر تراکتورسازی، صعود اين تيم به مرحله بعدی رقابت های ليگ قهرمانان آسيا قطعی خواهد شد.

جدول گروه نخست رقابت های ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:

ديدار الشباب و تراکتورسازی روز چهارشنبه ( ۹۲/۱/۲۱ ) ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد. همچنين ديگر ديدار اين گروه را الجزيره و الجيش ساعت ۲۰:۱۰ به وقت تهران برگزار خواهند.

اما در عربستان، شاگردان کرانچار از سويی بدنبال انتقام شکست سنگين درخانه و از سويی ديگر بدنبال کسب امتياز در عربستان هستند. الاهلی عربستان که با کسب ۹ امتياز با اقتدار در صدر جدول گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا ايستاده، با کسب سه امتياز صعودش را به مرحله ی بعدی رقابت ها قطعی خواهد کرد. با اينحال کرانچار می داند که در صورت برتری احتمالی الغرافه برابر النصر و شکست سپاهان برابر الاهلی، سپاهان بخت بسيار کمی در ادامه اين رقابت ها خواهد داشت و شايد مجبور به وداع زود هنگام از رقابت های ليگ قهرمانان آسيا شود.

ديدار رفت دو تيم سپاهان و الاهلی در اصفهان با برتری چهار بر دوی الاهلی همراه شد. گل های سپاهان را جواهير سوکای در دقيقه‌ی سوم و فرشيد طالبی در دقيقه‌ی ۸۶ و گل های الاهلی را ويکتور سيموئز در دقايق ۲۳ و ۶۵، برونو سزار و عماد الحسنی در دقايق ۳۹ و ۴۶ به ثمر رساندند.

سپاهان که با برتری برابر نفت تهران توانسته کمی از سنگينی شکست برابر الاهلی خارج شود، با روحيه ای متفاوت راهی عربستان خواهد شد و اميدوار است تا با ارائه ی يک بازی قابل قبول؛ با دستانی پر به ايران بازگردد.

جدول رده بندی گروه سوم به شرح زير است:

سپاهان و الاهلی روز چهارشنبه ( ۹۲/۱/۲۱ ) ساعت ۲۲:۱۵ به ميزبانی الاهلی به مصاف يکديگر می روند. ديگر بازی اين گروه را الغرافه و النصر در همان روز و ساعت ۲۰ برگزار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016