سه شنبه 20 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ برتر انگليس: سيتی فاتح دربی منچستر شد

مهر ـ در آخرين ديدار هفته سی و دوم ليگ برتر انگليس و در دربی منچستر تيم فوتبال منچسترسيتی موفق شد همشهری خود منچستريونايتد را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال منچسترسيتی مدافع عنوان قهرمانی ليگ برتر موفق شد در حضور بيش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد همشهری خود منچستريونايتد را با نتيجه ۲ بر يک شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی ابتدا جيمز ميلنر در دقيقه ۵۱ با يک شوت از پشت محوطه جريمه دروازه داويد دخه آ را باز کرد و سيتی را يک بر صفر پيش انداخت. برتری شاگردان روبرتو مانچينی تنها ۸ دقيقه پا برجا بود تا اينکه ضربه سر فيل جونز با برخورد به ونسان کمپانی کاپيتان سيتی وارد دروازه اين تيم شود و نتيجه به تساوی کشيده شود. اما اين پايان کار نبود و سرخيو آگوئرو در دقيقه ۶۹، تنها ۸ دقيقه بعد از ورودش به زمين موفق شد روی يک حرکت انفرادی دفاع يونايتد را به هم بريزد و با ضربه ای تماشايی توپ را به سقف دروازه تيم ميزبان بچسباند.

در نهايت سيتی با گل پيروزی بخش آگوئرو با نتيجه ۲ بر يک يونايتد را در خانه اش شکست داد و اختلاف را با اين تيم به ۱۲ امتياز کاهش داد. با اين حال روبرتو مانچينی سرمربی سيتی قبول کرده يونايتد در اين فصل ليگ برتر را فتح خواهد و اين پيروزی تنها تسکينی بر درد ناکامی آنها از دفاع از عنوان قهرمانی شان خواهد بود.

جدول رده‌بندی:
۱- منچستريونايتد ۷۷ امتياز
۲- منچسترسيتی ۶۵ امتياز
۳- چلسی ۵۸ امتياز
۴- تاتنهام ۵۸ امتياز (يک بازی بيشتر)
------------------------------------------
۱۸- ويگان ۳۱ امتياز
۱۹- کوئينزپارک رنجرز ۲۴ امتياز (يک بازی بيشتر)
۲۰- ردينگ ۲۳ امتياز (يک بازی بيشتر)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016