پنجشنبه 22 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان اروپا: صعود بارسلونا و بايرن مونيخ

مهر ـ رقابتهای دور برگشت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا با پيروزی بايرن مقابل يوونتوس و تساوی بارسا مقابل پاری سن ژرمن به پايان رسيد تا دو نماينده اسپانيا و آلمان به مرحله نيمه نهايی صعود کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، بارسلونا در حضور بيش از ۷۸ هزار تماشاگر ورزشگاه نيوکمپ مقابل ميهمان خود پاری سن ژرمن به تساوی يک بر يک دست يافت تا به لطف گل زده بيشتر در خانه حريف راهی مرحله نيمه نهايی شود. در اين بازی که ليونل مسی ستاره آرژانتينی بارسا در آن از روی نيمکت بازی را آغاز کرده بود ابتدا خاوير پاستوره در دقيقه ۵۰ روی پاس تماشايی زلاتان دروازه تيم ميزبان را باز کرد و پاری سن ژرمن را پيش انداخت. اما ۲۱ دقيقه بعد پدرو رودريگز ۲۱ دقيقه بعد روی حرکت تکنيکی ليونل مسی که برای نجات تيمش به زمين آمده بود موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. بازی با همين نتيجه به پايان رسيد و دو تيم در مجموع دو بازی به تساوی ۳ بر ۳ دست يافتند اما بارسا به دليل کسب تساوی ۲ بر ۲ در خانه پاری سن ژرمن و قانون گل زده بيشتر در خانه حريف راهی دور بعدی شد و نماينده فرانسه خداحافظی تلخی با اين رقابتها داشت.

در ديگر ديدار بايرن مونيخ در حضور ۳۸ هزار تماشاگر ورزشگاه يوونتوس آره نا موفق شد با نتيجه ۲ بر صفر ميزبان خود يوونتوس را شکست دهد. در اين بازی ماريو ماندزوکيچ در دقيقه ۶۴ و کلوديو پيزارو در دقيقه ۹۰ برای بايرن گلزنی کردند. باواريايی ها که اين هفته قهرمانی در بوندسليگا جشن گرفتند در ديدار رفت هم با همين نتيجه در آليانس آره نا يوونتوس را شکست داده بودند و به اين ترتيب در مجموع دو بازی با نتيجه پر گل و قاطع ۴ بر صفر از سد حريف ايتاليايی خود گذشتند و به نيمه نهايی رقابتهای ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.

به اين ترتيب بايرن مونيخ، دورتموند، بارسلونا و رئال مادريد ۴ تيم پايانی رقابتها هستند که با قرعه کشی که جمعه برگزار شد حريفان خود را در مرحله نيمه نهايی خواهند شناخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016