چهارشنبه 21 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: شکست تراکتورسازی از الشباب

تراکتورسازی با شکست مقابل الشباب کارش را در گروه سخت تر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار دو تيم تراکتورسازی و الشباب از رقابت‌های گروهی ليگ قهرمانان آسيا با برتری يک بر صفر الشباب به پايان رسيد. تراکتورسازی که در اين ديدار در هر دو نيمه نمايش نسبتا بهتری ارائه داد، موفق به باز کردن دروازه الشباب نشد و از سويی ديگر الشباب از اندک موقعيت‌های خود نهايت استفاده را برد و با تک گل لوکاس در دقيقه ۸۵ موفق به شکست تراکتورسازی شد تا به يک برد خارج از خانه برسد.

در نيمه نخست اين ديدار تراکتورسازان بازی برتری را به نمايش گذاشتند، با اينحال از فرصت‌هايشان استفاده نکردند و موفق به گلزنی نشدند.

نخستين خطر بازی را الشبابی‌ها ايجاد کردند، در دقيقه ۹ ارسال از جناح چپ تراکتورسازی با ضربه‌ی سر ناصر الشمرانی همراه شد که ضربه‌ی او با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقيقه ۱۹ ارسال خوب لوپز را مهدی سيد صالحی با ضربه سر به سمت دروازه الشباب زد که ضربه‌ی او با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقيقه ۲۰ شوت سنگين کاماچو، هافبک تهاجمی تيم الهلال از پشت محوطه جريمه تراکتورسازی را مهدی ثابتی با واکنشی ديدنی از زير طاق دروازه‌ی تراکتورسازی دفع کرد.

در دقيقه ۴۰ محمد نصرتی از يک کرنر ارسالی می‌توانست دروازه‌ی الشباب را باز کند که ضربه‌ی او با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقيقه ۴۲ شوت سنگين مهدی کريميان با فاصله‌ای اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه الشباب راهی اوت شد.

در دقيقه ۴۵ مهدی سيد صالحی يک گل به ثمر رساند که داور آنرا آفسايد اعلام کرد تا نيمه نخست با تساوی بدون گل به پايان برسد.

با آغاز نيمه دوم تراکتورسازی بازهم بازی را در اختيار خود گرفت.

در دقيقه ۵۳ اولين فرصت در نيمه دوم را تراکتورسازی توسط ايران پوريان از دست داد. ارسال او درحالی که در آستانه ورود به دروازه بود، با برخورد به انگشتان وليد عبدالله راهی کرنر شد.

در دقيقه ۶۳ مصطفی اکرامی جايش را به قاسم دهنوی داد.

در دقيقه ۷۶ ارسال خوب ايران‌ پوريان با ضربه سر سيد صالحی همراه شد تا توپ برابر لوپز قرار بگيرد و او از گوشه محوطه‌ی شش قدم توپ را به بالای دروازه الشباب بزند.

در دقيقه ۷۹ شوت چهل متری الغمدی برای الشباب را مهدی ثابتی با واکنشی ديدنی راهی کرنر کرد.

در دقيقه ۸۲ ضربه خوب گيلسون سوارز را وليد عبدالله با واکنشی ديدنی به کرنر فرستاد. سوارز در دقيقه ۸۰ به جای جواد کاظميان به بازی آمده بود.

در دقيقه ۸۳ ضربه سر خوب نصرتی را بازهم وليد عبدلله راهی کرنر کرد.

در دقيقه ۸۵ روی يک ضد حمله لوکاس با فرار از ميان دو مدافع تراکتور سازی از ميانه‌ی ميدان با مهدی ثابتی تک به تک شد که با ضربه‌ای آرام دروازه را باز کرد تا حساب کار يک بر صفر به سود الشباب شود.

در دقيقه ۹۲ سيد مهدی سيد صالحی فرصت مسلم گلزنی را از ۳ قدمی دروازه از دست داد و ضربه اش توانست دروازه‌بان الشباب مهار شد تا شانس مسلم برای فرار از شکست از دست رود.

در ادامه بازهم تراکتورسازان تلاش زيادی از خود نشان دادند تا با باز کردن دروازه الشباب، کار را به تساوی بکشانند که در اين امر ناموفق بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016