پنجشنبه 22 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: صعود الاهلی، شکست سپاهان

مهر ـ هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در حالی با شکست سپاهان سومين نماينده فوتبال ايران برابر حريفان عربستانی به پايان رسيد که الاهلی به عنوان نخستين تيم، به مرحله دوم اين رقابتها صعود کرد. سپاهان هم با اين شکست در آستانه حذف زودهنگام از اين جام قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان آسيا امشب چهارشنبه با برگزاری يک ديدار از گروه C به پايان رسيد که اين بازی با برتری ۴ بر يک تيم فوتبال الاهلی عربستان مقابل سپاهان ايران همراه شد.

در اين بازی که در ورزشگاه ملک عبدالعزيز برگزار شد، مصطفی بصاص (۴۵ و ۵۰)، برونو سزار (۶۶- پنالتی) و بدر الخميس (۱+۹۰) برای الاهلی عربستان گل زدند و رادومير دالوويچ (۸۱) تک گل سپاهان را به ثمر رساند. برونو سزار و پالومينو از الاهلی عربستان و ميلان سوشاک، محسن ايرانژاد، محمد غلامی و حسن جعفری از سپاهان ايران بازيکنان اخطاری اين بازی بودند.

در ديگر بازی اين گروه هم امشب تيم الغرافه قطر با نتيجه ۳ بر يک برابر النصر امارات به پيروزی دست يافت. انس مبارک (۹)، آندرسون نه‌نه (۵۵) و فهيد الشمری (۷۹) برای الغرافه قطر و تاکايوکی موريموتو (۱۷) برای النصر امارات در اين مسابقه گل زدند.

الاهلی با پيروزی در اين مسابقه ۱۲ امتيازی شد تا ضمن تحکيم جايگاهش در صدر جدول گروه C، نخستين تيم صعود کننده به مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا لقب گرفت. الغرافه قطر با ۹ امتياز، سپاهان ايران با ۳ امتياز و النصر امارات بدون امتياز رده‌های دوم تا چهارم اين گروه را از آن خود کردند.

پس از قطعی شدن صعود الاهلی عربستان و حذف النصر امارات، کار تيم سپاهان اصفهان برای صعود به مرحله بعدی اين مسابقات به اما و اگر کشيده شد. اين تيم بايد در دو بازی آينده‌اش در مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا به پيروزی برسد اما الغرافه در اين دو ديدار نبايد حتی يک امتياز هم کسب کند تا شاگردان زلاتکو کرانچار شانس صعود به مرحله بعدی اين مسابقات را بدست آوردند.

با توجه به شکست استقلال تهران برابر الهلال عربستان، تراکتورسازی تبريز برابر الشباب عربستان و سپاهان اصفهان برابر الاهلی عربستان، هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا هفته ناکامی نمايندگان ايران برابر حريفان عربستانی نام گرفت و روزهای تلخی را برای فوتبال و فوتبالدوستان کشورمان رقم زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016