سه شنبه 27 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهرداری تبريز ليگ برتری شد

ايلنا ـ تيم شهرداری تبريز با تساوی برابر راهيان کرمانشاه سهميه حضور در ليگ برتر فوتبال را به دست آورد.


مسابقات فوتبال ليگ دسته اول فوتبال(جام آزادگان، عصر امروز پيگيری شد و تيم شهرداری تبريز با تساوی برابر راهيان کرمانشاه سهميه حضور در ليگ برتر فوتبال را به دست آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، هفته بيست و ششم گروه دوم رقابت‌های فوتبال دسته اول با انجام ۴ بازی از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شد که تيم شهرداری تبريز با هدايت فراز کمالوند با مجموع ۴۷ امتياز صدر جدول گروه دوم را به خود اختصاص داد تا به عنوان سومين تيم تبريزی مجوز حضور در ليگ برتر را کسب کند.

همچنين تيم استقلال خوزستان با قبول شکست ۲ بر يک برابر فولاد يزد به بازی پلی‌اف راه يافت. تک گل تيم خوزستانی را عليرضا ابراهيمی در دقيقه ۷۵ به ثمر رساند و علی بيک زاويه (۸۱) و احمد نورالهی در دقيقه ۹۱ دو گل پيروزی بخش فولاد را به ثمر رساندند تا تيم استقلال در امتياز ۴۶ متوقف شود.

همچنين از ساعت ۱۶ نيز تيم شهرداری ياسوج به مصاف پاس همدان رفته بود که در اين ديدار همدانی‌ها با نتيجه يک بر صفر مقابل ميزبان خود به برتری رسيدند. وحيد علی‌آبادی در دقيقه ۳۲ تک گل سبزپوشان همدانی را به ثمر رساند تا مجموع امتيازات اين تيم به عدد ۴۵ برسد و با گرفتن جای تيم ياسوجی، رده سوم گروه دوم را به خود اختصاص دهد.

در دو مسابقه ديگر، شهرداری ‌بندرعباس ۳ بر يک مس رفسنجان را به زانو در آورد و ايرانجوان بوشهر و نيروی زمينی به تساوی يک بر يک دست يافتند.

لازم به ذکر است، در اين چارچوب قرار بود مسابقه دو تيم يادآوران شلمچه و سايپا شمال برگزار شود که به زمان ديگری موکول شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016