چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی مقتدرانه استقلال و حذف الریان، شاگردان قلعه‌نویی در آستانه صعود

تيم‌ فوتبال استقلال ايران با پيروزی برابر الريان قطر در هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا ضمن بالا بردن شانس صعودش به مرحله بعدی اين رقابتها، زمينه‌ساز حذف الريان شد. استقلالی‌ها در صورت برتری الهلال يا العين در ديگر بازی اين گروه به مرحله بعدی اين جام صعود خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه ديدارهای روز نخست از هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا، از ساعت ۲۱ امشب سه‌شنبه تيم‌های فوتبال استقلال ايران و الريان قطر در ورزشگاه آزادی برابر هم به ميدان رفتند که اين بازی با برتری ۳ بر صفر تيم استقلال به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نيمه نخست اين بازی توپ و ميدان بيشتردر اختيار تيم استقلال بود که فرهاد مجيدی ۲ موقعيت مناسب را در دقايق ابتدايی آن از دست داد اما کاپيتان آبی‌پوشان در نهايت در دقيقه ۴۵ نيمه نخست توانست روی ارسال خسرو حيدری گل برتری استقلال را به ثمر برساند. پيش از اين گل هم ضربه سر زيبای ساموئل با عکس العمل دروازه‌بان الريان مواجه شد تا دروازه اين تيم قطری باز نشود.

‌استقلالی‌ها که در نيمه نخست با دفاع تيمی مناسب مانع از حرکات تاکتيکی تيم الريان و استفاده از موقعيت‌سازی بازيکنانی نظير تاباتا شدند، در نيمه دوم هم به خوبی اين مسئله را تکرار کردند. آبی‌پوشان که انگيزه بسياری برابر رسيدن به پيروزی در اين بازی داشتند، در دقيقه ۷۳ توسط هاشم بيک‌زاده به گل دوم خود دست يافتند.

لحظاتی بعد از اين گل، اخراج بومو در دقيقه ۷۵ به خاطر يک حرکت غير ورزشی، الريانی‌ها را ۱۰ نفره کرد. استقلالی‌ها هم به خوبی از اين برتری استفاده کرده و در نهايت با گل آرش برهانی در دقيقه ۱+۹۰ پيروزی شيرينی را در ورزشگاه آزادی بدست آوردند.

شاگردان قلعه‌نويی با اين پيروزی ۱۰ امتيازی شدند و جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی گروه B اين مسابقات که به گروه مرگ معروف شده است، تحکيم بخشيدند و در صورت برتری الهلال يا العين در ديگر بازی اين گروه، جواز حضور در مرحله حذفی اين مسابقات را بدست می‌آوردند. الريان هم با اين شکست با ۴ امتياز از گردونه رقابتها کنار رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016